![]() |
|
|
||||
|
||||
calibra cliff - tamiya -1/24
hier nog eens een nieuw project posten se
nu gaan we eens een model maken wat niet met rally te maken heeft maar wel met dtm deze calibra was actief in 1993 de boxart ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
body al lichtjes geschuurd
![]() ![]() de grillen zijn ook al geplaatst ![]() ![]() volgende plannen zijn nu de grillen inwerken in de body want anders vind ik het zo plastiek uitzien
|
||||
|
||||
Als 6-jarige zag ik deze auto aan het werk op de Nurburgring. Het was mijn eerste keer op een circuit. Dus deze krijgt zeker mijn aandacht. Maak er iets mooi's van! begin is al goed.
|
||||
|
||||
Nostalgie ... Dit was 1 van mijn eerste ! ik volg !
|
||||
|
||||
hier zijn we met de puttywerken
![]() alles is goed verlopen motorkap heeft al zijn putty gehad ![]() ![]() ![]() achteraan de body moet nog geschuurd worden ![]() ![]()
|
||||
|
||||
dan alles geschuurd
![]() ![]() en eens in een primer jasje gestoken ![]() ![]() ![]() de primer was om te testen en alles word nog geschuurd want er zit veel stof & rotzooi in
addicted to peugeot Last edited by 306xtreme; 27-01-2012 at 23:14. |
|
||||
|
||||
mooi, mooi...
heb ook nog in de jaren 90 een 4-tal calibras gemaakt, waaronder deze knappe kit |
|
||||
|
||||
Waar is den tijd.
De laatste spannende jaren van DTM, daarna was het veel minder. Nostalgie, dus ik volg met plezier. |
|
||||
|
||||
body is intussen ook al klaar en in een lak jasje alleen nog de decals erop
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
aan het onderstel is ook al werk geweest en is bijna klaar
![]() motorblok is ook klaar ![]() velgen zijn ook klaar ![]()
|
||||
|
||||
dan een airbrush setje gekocht en deze eens uit geprobeerd op
dashboard ![]() uitlaten ![]() deurpanelen ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
en alles op zijn plaats nu
![]()
|
||||
|
||||
weer een beetje verder gedaan aan het interieur
stoeltje met bloem gedaan ben er zelf niet zo tervreden over ![]() heb alleen de gordels kunnen gebruiken van de stoel de andere decals waren niet om aan te zien en omdat ik nog geen pe delen heb voor riemen te maken heb ik hem der zo maar ingezet ![]() ![]() de verdere werken verliepen dan wel weer goed ![]() ![]() dat was het voor nu
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou die gordeldecals wel anders bevestigen. Normaal gezien week je ze los en plak je ze op je stoel. Maar nu is je stoel zogezegd gestoffeerd, wat hem grof maakt en als je die decals op de traditionele manier plakt, trekken die in de oneffenheden. Wat je nu moet doen is de decal gewoon uitknippen en zonder los te weken in je stoel plakken met wat dunne dubbelklevende tape. ![]()
|
||||
|
||||
de kooi is ondertussen al heel gemonteerd en dan kom ik er toch niet meer aan en heb geen zin om alles los te maken en dan miss nog meer schade aan te richten
maar wel weer een mooie tip johny
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|