De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-06-2002, 18:23
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular

Ook een beetje gelachen toen Vigneron uitgebreid commentaar zat te geven op Ross Brawn die op zijn gemak zijn banaan zat op te eten. "Vous me regardez ? Eh bien, moi je vais manger une banane !" en vijf minuten later : "Mais c'est une banane gigantesque, ça fait deja cinq minutes qu'il est en train de manger sa banane ! "
Old 23-06-2002, 18:34
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

- Ik vraag me af wat het verschil is tussen wat er in Oostenrijk gebeurde en wat we vandaag gezien hebben?
In beide gevallen zijn er teamorders geweest. In Oostenrijk moest Barrichello opzij, nu mocht Schumacher er niet voorbij.
Toen was Barrichello sneller, vandaag was Schumi toch de snellere.

- Ferrari heeft vandaag meesterlijk gespeeld! Die FIA meeting is nu nog slechts een formaliteit, het publiek is terug tevreden en Schumi heeft zich als de perfecte nummer 2 gedragen. Ik denk dat alles nu terug vanaf 0 kan beginnen.

- Ferrari is momenteel kogelvrij, snel en .... ze zijn nog maar net op kruissnelheid.

- Montoya heeft het volgens mij opgegeven. Niet aankomen is geen titel. Ik vind het persoonlijk trouwens een mooie aktie en een echte race-move, maar als titelkandidaat is het misschien niet verstandig. Ik kan verkeerd zijn, maar Montoya voelt zich steeds beter thuis in de F1. Hij zit niet langer op z'n eiland, ... volgens mij DE basis voor een titel.

- Jordan maakt er echt wel een puinhoop van momenteel!

- Frentzen verdient beter dan de Arrows!

- Die geasfalteerde grindbakken zijn een verbetering.
Old 23-06-2002, 19:28
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

het team heeft m.i. beslist dat ze zo moesten finishen, al wilden de twee rijders er een race tegen mekaar van maken
dat werd immers getoond door de snelste ronde van schumacher die gecounterd werd door een snelste van barrichello, tevens de fout van schumi, die toch bewees op de limiet aan het rijden te zien, en daarenboven liepen ze met zijn tweeën lekker uit op de rest

frappant vond ik ook de inhaalmanoevres van de ferrari's, correct en ongetwijfeld zeer mooi, en het viel mij op dat schumacher na ralf te hebben gepakt, er ineens van weg vloog: vier seconden in de ronde die erop volgde?????? de sterkte van ferrari, en goed van die team orders om zo te blijven rijden, anders hadden ze mekaar nog fel beduelleerd en mekaar er misschien afgereden.

soit, ik vond de start en de eerste twee ronden uiterst boeiend, daarna was het iets minder, om niet te zeggen veel minder, tot de laatste vijf ronden, toen schumi altijd maar dichter bij barrichello kwam, en de stress was duidelijk voelbaar. ik heb liggen roepen laat hem nie door, doe het nie verdoeme. en ze hebben mijn gebeden (smeekbeden) aanhoort, en zijn in de juiste volgorde over de streep gegaan
Old 23-06-2002, 20:12
kartboyke's Avatar
kartboyke kartboyke is offline
De Paddock Regular

jaja, die saaiheidsgraad in de f1 ligt weer op 200%vin ik.
Ok ja, de ferrari's domineren met kop en schouders, ze zijn echt vele sneller maar voor een beetje actie en terug wat meer kijklustigen naar het scherm te lokken zoude ze wel wa trager meote rijden zelle.
Maja kom, ze hebbe momenteel de beste wagen, spijtig genoeg want ik ston vo wiliams bmw, héhé
Old 23-06-2002, 21:46
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
ah ? heeft Barrichello eens gewonnen ? Mja. Bravo eh. Op naar de volgende 'dominatie'.
Old 23-06-2002, 23:13
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator

kzal maar iets positiefs zeggen zeker?

goede regie, met een camera die de laatste 15 ronden aan de pitmuur van Ferrari blijft en de minste schijnbeweging van Brawn/Todt naar de radioknop toont

de Mercedes-arena is blijkbaar wel een verbetering: mogelijkheid tot inhalen en de saaie momenten worden opgevuld met backmarkers die de uitloopzones opzoeken

kheb mijn 'impressie' van de gp weer in een wallpaper gegoten: GPEuropa
Reply With Quote
Old 23-06-2002, 23:51
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
mjawadde, artistiek hoogstandje, congratz
Old 24-06-2002, 10:00
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

GP hoofdzakelijk in fast forward mode gezien behalve de eerste ronden, het incidentje JPM/DC rond half wedstrijd en uiteraard de laatste 10 ronden uit pure nieuwsgierigheid. En ja, er waren teamorders. Daar waar Schumi in de eerste racehelft op de limiet moest rijden om Barri te kunnen volgen, leek hij daar in deel twee veel minder moeite mee te hebben. Als er geen teamorders waren geweest had hij hem volgens mij nog te grazen genomen. Allez. Barrichello kan er weer twee jaar tegen.
Had de indruk dat de BMW's nogal zwaar stonden bij het vertrek.
Montoya verknoeit zijn race, die van Coulthard en die van de kijker. Het had mooi kunnen worden, maar het heeft niet mogen zijn. Om de pil te verzachten mochten we de balletpasjes van Sato, Fisico, Salo, Yoong, Irvine aanschouwen. Vanuit de lucht was vooral het Jordanballet mooi synchroon. Filmtechnisch gezien leverde deze GP en de qualifs mooie beelden op. De race zelf was niet veel soeps. Het wordt anders wel lekker spannend voor de tweede plaats in het WK, er zijn nu minstens vier kandidaten.

jan
Reply With Quote
Old 24-06-2002, 10:53
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

wel opvallend dat Barrichello nu plots terug in een prachtige situatie staat om 2e te worden bij de piloten ... Hij was de laatste weken zijn achterstand al aan het goedmaken, als hij dan af en toe nog eens mag winnen denk ik dat Coulthard en Montoya plaats 2 ook mogen vergeten (beide piloten hadden al te kennen gegeven dat als doel te zien)

airco
Old 24-06-2002, 11:31
FleaBite's Avatar
FleaBite FleaBite is offline
De Paddock Regular

hmmm... nie veel mensen die van deze gp konden genieten blijkbaar. Nochthans, ik vond dat er wel wat amusante gebeurtenissen waren. DC-JPM incident was wel leuk om zien, Button die goed aanklampte bij de McLarens (yippeeee ), de McLarens die zelf die de Williams' bedreigden. Ik vond het niet slecht. Geen topper, maar zeker niet slecht om naar te kijken
Reply With Quote
Old 24-06-2002, 11:46
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

en alhoewel er vooraf bijzonder negatief gedaan is over de eerste bocht heeft deze bocht ons bijzonder veel spektakel opgeleverd. Er zijn heel wat momenten geweest dat ze met 2 naast elkaar naar die bocht vlogen, en we knappe manoeuvers zagen ...
Bovendien was het een bocht waar een duidelijk verschil kon gemaakt worden. De Ferrari's hadden er nooit rokende banden terwijl vooral Ralf en Kimi bijzonder moesten vechten aan deze bocht.

airco
Old 24-06-2002, 11:50
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Dat van die schuivers wist ik al op voorhand, heb natuurlijk al gezien tijdens het GTP weekend wat er allemaal in die bocht kon gebeuren. Die schuiver van Montoya was gewoon te wijten aan de hoogte van die kerbstone (denk ik toch)...
Old 24-06-2002, 12:36
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator

die rokende banden waren in de Dunlop Kehre
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules