De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-07-2002, 17:27
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular

Hey compact rijd je dit jaar weer mee in de 25u met nen twee-zitter? Wil namelijk is een paar vrienden laten meerijden om da gevoel wa te krijgen! Ma den 53 das genen twee-zitter zekers ofwel? Das Bocquet ni?
Wa da kotsen nog betreft, da kwam door de rondenlange safety car die op het einde van de stint op de baan was. Da was verschrikkelijk zenuwachtig sturen achter sc en daardoor werd ik misselijk. Heb nadien nog zelf met Funcup gereden op Francorchamps en geen problemen gehad. Als ge zelf rijdt is dat toch ook nog iet anders.
Enfin als ik er ben dit jaar, wat wel weer zal zijn, dan kom ik wel ff goeiendag zeggen.

Tot dan

Benklak
Reply With Quote
Old 11-07-2002, 17:31
Compact's Avatar
Compact Compact is offline
De Paddock Rookie

Nee, dit jaar is het met een eenzitter, kunnen we met Maarten wat slipstreamen hé. Ja dat is met Bocquet (den oude), Claude Vermeir, Paul Grutman en last but def. not least J.F. Hemrouille.

Altijd welkom in Francorchamps volgend weekend!!!
Reply With Quote
Old 11-07-2002, 17:38
Benklak's Avatar
De Paddock Regular

Tja en volgend jaar met drie auto's dan slipstreamen want deze thread ging over mijn toekomstplannen hé! anders krijgen we airco op ons dak.
Da slipstreamen kan in de funcup wel een groot verschil kwa rondetijden maken hé. Nog een laatste vraagje. Hoe ben je aan je budget geraakt voor dit jaar?

Alvast veel succes volgende week.

Benklak
Reply With Quote
Old 11-07-2002, 18:41
Compact's Avatar
De Paddock Rookie

zakenrelaties: voor wat hoort wat!!
Reply With Quote
Old 11-07-2002, 19:40
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Om met zo een tweezitter mee te gaan,heb je daar je eigen overall en helm voor nodig,of hoe zit dat allemaal in elkaar,ga naar de 25u,ben al co-piloot in rally,wil da ook wel es proberen
Old 12-07-2002, 09:52
Compact's Avatar
De Paddock Rookie

Wat je nodig hebt is een daglicentie, daar te kopen, een brandvrije overall en een gooedgekeurde helm. En een auto waarmee je mee mag. De meeste 2-zitters zijn uiteraard op voorhand bezet door sponsors. Je kan natuurlijk ongelooflijk geluk hebben, zoals Benklak vorig jaar, dat je toevallig in den box van een tweezitterteam staat en dat de man die moet meerijden als passagier niet komt opdagen. Als dan de piloot daarbij even sympatiek is als compact ;-) dan stap je 10 minuten later totaal onverwacht als passagier in. Good luck maar hoop niet te hard!!!
Reply With Quote
Old 12-07-2002, 10:31
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Even luisteren naar de Belcarkenners hier. Mag men dat tijdens de 24H van Zolder ook doen met 2 in de wagen. Deze vraag is eigenlijk voor WRR of Mistery.
Let me know, liefhebbers genoeg die willenbetalen om mee te rijden.
Reply With Quote
Old 12-07-2002, 10:56
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Euh ik dacht het niet Dries...
Old 12-07-2002, 10:58
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

artikel 61 sportief reglement luid: Een piloot moet de wagen alleen en zonder hulp besturen.

Artikel 75 van het technisch reglement luid: Al het volgende moet uit de cockpit verwijderd worden:
· Hemel, geluiddempend materiaal en versiering van het dak.
· Tapijten.
· Passagiersstoel en de gehele achterbank.
· Stuurslot.

Last edited by Bart.Vandecavey; 12-07-2002 at 11:06.
Reply With Quote
Old 12-07-2002, 11:36
Compact's Avatar
De Paddock Rookie

Men heeft mij vertelt dat de Funcup de enige race ter wereld zou zijn (op circuit) waar er passagiers in de wagen mogen zitten. ????
Reply With Quote
Old 12-07-2002, 12:38
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Als het niet lukt heb ik tenminste es geprobeerd hé ,trouwens,sponsors slapen graag ook wat ,kan ik daar mijn vas-licentie nie voor gebruiken,type B?

Last edited by schumivill; 15-07-2002 at 17:51.
Reply With Quote
Old 15-07-2002, 11:06
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

dit jaar heb ik zo eens rond gehoord om nog mensen te laten meerijden in de funcup, maar dat is niet meer zo evident. de funcup wordt populair en dat kent zijn prijs. een passagierszitje voor een half uur, zoals ben dat heeft gedaan vorig jaar, kost nu al 10.000befkes. ze zijn op de meeste wagens volledig opgekocht door bedrijven, maar je weet nooit hé. alleen is er dit jaar dat extra probleem van de licentie lijkt me, omdat we nu terug onder kacb rijden, is het niet meer zo makkelijk om mensen mee te nemen, ook moet je voor een tweezitter een speciale proef afleggen, en is radioverbinding verplicht

ik hoop zoveel mogelijk volk terug te zien dit weekend
en Ben nog veel succes
ik heb trouwens nog altijd geen bevestiging van je komst, laat eens iets weten, wil je het viparrangement of gewoon de kaart? call me please en spreek even af met de rest van de 'mannen'

Last edited by Maarten; 15-07-2002 at 11:11.
Reply With Quote
Old 15-07-2002, 12:24
Stipey Stipey is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Maarten
kost nu al 10.000befkes
Eikeba! Viezerik! :-)

(Aan de admins: sorry, sorry, sorry, sorry... Ik kon het echt niet laten maar zal het *noooooit* meer doen :-))
Reply With Quote
Old 11-08-2002, 17:08
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Compact
Hoe heb ik vorig jaar gereden denk je?
Alleen zijn die tweezitters trager en kom je normaal meer de pits in om passagiers te verversen.
Idd, het viel me ook al op toen ik reed dat de tweezitters makkelijker voobij te steken waren dan de anderen vooral grappig toen ik opzij keek om te zien wie erin zat, zat daar zo een blonde met een grote glimlach op haar gezicht de rit van haar leven te beleven, kwas nog van plan es te wuiven maar aangezien ik toch niet zoveel ervaring had heb ik maar beide handen op het stuur gehouden om de blanchimont in te sturen
Vreemd dat ik dit hier lees, een vriend van mij heeft mij ook voorgesteld om iets in deze aard te doen maar concrete plannen hebben we nog niet uitgewerkt.
Misschien kunnen we de handen in elkaar slaan. Het is maar een idee hé, zelf heb ik er voorlopig nog geen tijd voor gemaakt omdat ik met andere dingen bezig ben maar als het haalbaar lijkt schuif ik die 'dingen' wel opzij hoor.
Old 12-08-2002, 14:07
Benklak's Avatar
De Paddock Regular

Neem dan eens contact op met me op mijn e-mailadres: fa023141@skynet.be dan kan ik je eens verder uitleggen waar we met bezig zijn als je geînteresseerd moest zijn.

Benklak
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules