De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 2 votes, 5.00 average.
Old 08-09-2002, 23:03
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Ik weet nog van niks, maar ik heb zo'n sterk vermoeden dat het niet veel soeps zal zijn.
Dus als wij geen box hebben kunnen we bij jullie komen staan eh, kei goe!
Reply With Quote
Old 10-09-2002, 22:04
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Ik weet nog van niks, maar ik heb zo'n sterk vermoeden dat het niet veel soeps zal zijn.
Dus als wij geen box hebben kunnen we bij jullie komen staan eh, kei goe!
het is te zeggen: tijdens jullie koers zou dat wel tof zijn
maar een BMW en Fun Cup in 1 box (boxen van de 24u) dat wil ik toch wel eens zien en dan nog al het gereedschap ... hehe

nee, maar ik weet dat de procar vorig jaar juist voor hun koers in de pit ging staan bij ons, vandaar dat ik niet weet of jullie daar een eigen box hebben. er zal wel iets voorzien zijn om aan de wagen te werken (een tent PRC's gewijs), maar tijdens de koers moet je gewoon je materiaal in de pits zetten voor de boxen, vandaar ook mijn voorstel om je bij ons dan wat in/voor te nestelen, lijkt me gemakkelijker voor jullie.

maar ik zeg het, dit was vorig jaar (of was het het jaar daarvoor, weet het al niet meer), let me know if it is necessar!
Old 10-09-2002, 22:06
Maarten's Avatar
De Paddock Enthousiast

Om even terug te komen op de topic:

de aanpassingen op de wagen zijn gebeurd, de wagen is binnenin aangepast, t.t.z. er is een volledig brandvrije kooi gemaakt, zodat waar er ook vuur zou uitbreken op de wagen, dit nooit onmiddellijk bij de piloot kan geraken

ook wordt het nieuwe tanksysteem (in UK verplicht) terug geïnstalleerd. dubois racing gaat het geoptimaliseert systeem meenemen naar Silverstone. dit is een meer professioneel systeem waarbij de naft dmv een druksysteem in de naftbak wordt gepomt!
Old 10-09-2002, 23:34
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Maarten

het is te zeggen: tijdens jullie koers zou dat wel tof zijn
maar een BMW en Fun Cup in 1 box (boxen van de 24u) dat wil ik toch wel eens zien en dan nog al het gereedschap ... hehe

dat bedoelde ik hoor: AAN de box, niet in
We zullen wel zien hoe het allemaal zit, maar ik vrees dat ze het zelf nog niet weten : een timing wat is dat
Reply With Quote
Old 12-09-2002, 22:42
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Juist bericht van Maarten gehad: ze zijn onderweg naar Silverstone en ze zien het goe zitten, ze gaan immers voor een top 10 plaats op dit circuit dat voor de meeste onbekend is!
Reply With Quote
Old 15-09-2002, 11:22
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Daarnet bangelijk nieuws gekregen van Maarten: hij mag zo dadelijk vanuit POLE POSITION vertrekken!
GO GO GO
Reply With Quote
Old 15-09-2002, 12:28
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Olalala
Go Maarten. Amaai, uit pole position.....

Ladies and gentleman, we got a winner!!
Old 15-09-2002, 13:14
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Als hij dan maar niet in zijn broek doet.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 15-09-2002, 16:02
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

great !
Reply With Quote
Old 16-09-2002, 12:32
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular

Hij heeft tegen mij gezegd dat hij ne ronde ging proberen op kop te blijven! De startplaatsen worden geloot bij de funcup, zodat iedereen eens vanuit pole kan vertrekken!!!!!!!

Greetzzz
Reply With Quote
Old 16-09-2002, 13:33
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Alleen de eerste twintig mogen een lotje trekken denk ik. De rest start gewoon vanop de plaats van de kwalifs.
Reply With Quote
Old 16-09-2002, 21:21
Maarten's Avatar
De Paddock Enthousiast

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik ben terug maar heb gefaald ...

tis te zeggen, ik heb maar 3/4de van de toer aan kop gereden
op het rechte stuk voor de laatste bocht is er éne uit mijne slipstream gekomen en ik kon hem er af rijden, maar dat doet ge niet hé
ik ben als eerste dus de eerste bocht in gegaan, met allemaal kleppers zoals BG racing, engels top team (in de race de snelste ronde) en de Ladies (Duchateau-Delcour-Dubois) in mijn gat maar ze zijn der niet overgekomen, kijk maar naar champions, twee wagenlengtes voor in de eerste bocht, en die slipstream heeft het daarna om zeep geholpen, toch als tweede doorgekomen na de eerste ronde, maar een gebrek aan power en een haperende naftleiding hebben mij op het tweede rechte stuk nog twee plaatsen gekost (Delcour en nen engelsman die mij voorbij zijn gegaan) dan de derde toer zat eric jamar in mijn gat, die er op het rechte stuk ook voorbij, kl*te moteur (is nog altijd die van franco 25u en die marcheert dus nog altijd niet naar behoren). soit, ikke maar aant gaan tussen die topteams en uiteindelijk als 11de na een uur binnengekomen, zonder de wagen te forceren (der waren immers nog 4u te rijden). bangelijk gevoel zo aan kop rijden van een race, het staat bangelijk op onze video (broer stond in de eerste bocht), zelfs de engelse speaker riep mijn naam af enzo. crimineel

daarna zijn we iets teruggevallen (er waren immers alleen maar belgische topteams mee, en die zijn qua snelheid nog iets te hoog gegrepen) pieter nam over daarna ons vader toen zaten we op de 16de plaats, dan terug naar 14de gegaan en uiteindelijk op twee toeren van het einde kwam francois verbiest (procar opel silhouette) ons vader nog voorbij, zodat we 15de zijn geëindigd. sterke prestatie vind ik dat.

nog een pluspunt is dat we geen enkel mechanisch probleem, nog een stuurfout hebben gehad/gemaakt! zonder een extra pitstop te moeten maken hebben we de koers van 5u uitgereden.

ook een chapeau voor het organisatietalent van de engelsen. bangelijk informatie, zo zijn de tijden van de qualis van alle teams op papier gezet en rondgedeeld. ook de startgrid staat op papier (met Perdieus/Perdieus/Perdieus op de POLE ). alle wagens zijn vooraleer de koers begon minstens drie keer technisch gekeurd (niet slecht, geeft iedereen een zekerder gevoel, zo is de wagen van de Ladies betrapt op een extra fiche/zekering en lotje dat ontbrak op de motor) echter zonder gevolgen voor de race

einduitslag race:

1. Rain Tyre Ladies
2. BG Racing (Nava-Gressens-Pacques)
3. Home Maintenance (Jamar-Barbary-Charlier)
4. Ava Scupad (Linnertz-Haugg- d'Allemagne)

greetz

maarten
Old 16-09-2002, 21:26
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Proficiat Maarten. Die video wil ik wel eens zien.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 16-09-2002, 21:29
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Proficiat Maarten!!

Effe Off-topic, maarten wanneer weet ge uwe uitslag?
Reply With Quote
Old 16-09-2002, 22:26
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

mooi werk Maarten ! en hoe spreken ze perdieus int engels uit ?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules