![]() |
|
|
||||
|
||||
en nog iets werner of pascal! hebben jullie 'de paddock'-stickers om ons kartje op te smukken?
heb geen tijd gehad om langs te gaan op de mak-vergadering wegens op kot in antwerp city! beestige stad trouwens! hoe langer hoe meer! ![]()
|
||||
|
||||
mailtje naar de organisatie van de student racing cup en antwoord:
ik heb een vraagje omtrent het aantal deelnemers en de consequenties als er niet genoeg zijn. wij zijn in totaal met 5man. nu is mijn vraag de volgende: als de teams moeten worden opgesplitst omdat er uiteindelijk te weinig deelnemers zijn, dan zouden wij de drie snelste piloten bij mekaar zetten. indien dit team bv de paddock 1 dan de race wint, en team de paddock 2 is bijvoorbeeld 4de, is het dan mogelijk om de prijs (wij dachten al aan het racen op zolder) te verdelen onder het oorspronkelijke team van 5 man? dit lijkt mij geen onredelijk voorstel aangezien wij 5 vrienden zijn die met de bedoeling deelnemen van in één en hetzelfde team deel te nemen en zo de hoofdprijs weg te kapen. maar als er té weinig teams zijn, en er moet opgesplitst worden, dan is het voor ons minder leuk in de eerste plaats en dan zouden wij, indien er door één van onze twee teams gewonnen wordt, graag de prijs naar het volledige team zien gaan. graag een antwoord mvg maarten perdieus antwoord: Normaal gezien mag dit geen probleem zijn, al denk ik dat we indien we de teams moeten opsplitsen we zullen werken met een puntensysteem of een optelling van het aantal rondes waardoor de 2 karts van belang zijn om te winnen. Dan is het tevens mogelijk dat er 2 wedstrijden van 1:30 komen want als de teams maar uit 4 bestaan en je moet dan delen betekent dit voor de mensen die nog niet (veel) gekart hebben een quasi onmogelijke opdracht want 90 minuten rijden op een tijdspanne van 3uur is nie niks voor de ongeoefende karter. Met vriendelijke groeten Johan Van Campenhout
|
||||
|
||||
Mensen die uit Antwerpen moeten vertrekken ---> Om 19u spreken we af op Antwerp Karting om van daar uit te vertrekken naar Machelen (sorry voor de paddockers die dit te vroeg vinden maar wij moeten daar iets vroeger zijn dan jullie, vandaar 19u).
Mensen die achterna komen: E19 richting Brussel, afrit Machelen-Vilvoorde, na de afrit naar links, altijd rechtdoor tot op het groot kruispunt en weer naar links, altijd rechtdoor, je rijdt onder de ring door en daar zullen wij om 19u30 staan wachten tot 19u50 ongeveer, wie daar dan weer niet geraakt tegen dat uur, rijdt gewoon als je onder de ring bent gereden de tweede (of derde) straat rechts (Buda Steenweg), altijd rechtdoor,je ziet het dan vanzelf, het is huisnummer 2.
|
||||
|
||||
![]()
En ja hoor De Paddock heeft gewonnen.
![]() Er waren 2 races van 1.30 uur. De teams waren opgesplitst in 2. In de eerste race pakte De Paddock plaats 1 en 2 met ronden voorsprong op de rest. Race 2 was spannender. De Paddock behaalde daar terug de overwinning en de 4de plaats nadat het 2de team een onfortuinlijke tik had gekregen van een van de andere deelnemers. Nogmaals proficiat aan Ben, Dave, Jan, Maarten en Stijn. Spijtig genoeg geen poduim ceremonie ![]() |
|
||||
|
||||
dat was inderdaad spijtig
superplezant dagje gehad en jullie kunnen ook weer fier zijn, want de kleuren van de paddock zijn eervol verdedigd!
|
|||
|
|||
Proficiat mannen, ik heb ook een leuke dag gehad als "teamchef".
C U |
|
||||
|
||||
T was schitterend!!!
Het begon al met de kwalificaties: Paddock 1 en 2 op de eerste 2 plaatsen. Toen werd ook al duidelijk dat de meeste weerstand van industria ging komen (met oa Fast Fons). Tijdens de start van race 1 mist Benklak (die op pole stond) zijn start zodat Maarten de leiding overnam. Het lag echter buiten een beetje nat met als gevolg dat Maarten rechtdoor gaat samen met een aantal andere teams. Benklak neemt hierdoor de leiding terug over met al een serieuze voorsprong op de 2de in de race (gehinderd door de crash van Maarten). Na 1 ronde lag er dus 1 team van de paddock (met Benklak) aan kop, Maarten lag ergens rond de 6de-7de plaats. Na een paar ronden had Maarten echter al terug de 2de plaats ingenomen en reden beide teams goed weg van de rest (al vrij snel lag iedereen op een ronde). Benklak kwam na 18 minuten binnen voor de eerste wissel (hij reed immers voor beide paddockteams aangezien we met 5 personen waren en 5 niet door 2 deelbaar is) zodat beide teams van positie wisselden. Dit herhaalde zich bij de volgende pitstops. Uiteindelijk wonnen we de eerste race. Het eerste paddock team had 120 ronden afgelegd, het 2de 119. Industria, onze belangrijkste belager had met zijn beide teams 117 ronden afgelegd. Aangezien de resultaten van de 2 teams (en van de 2 races) opgeteld werden, had de paddock dus al 5 ronden voorsprong op industria. Al de rest zat nog veel verder en moesten we geen rekening meer mee houden. Het kon dus al bijna niet meer mislopen, we moesten er gewoon voor zorgen dat Industria geen 5 rondes meer kon terugkomen op ons. In race 2 gingen Stijn en Benklak (terug vanuit pole) de start nemen. Benklak mist deze keer zijn start niet en kan eenvoudig de leiding behouden en zelfs direct wat uitlopen. Stijn heeft echter minder geluk en wordt in de eerste ronde aangetikt zodat die terugvalt naar de 7de plaats. De stand na enkele ronden: aan de leiding een paddock team, dan 2 industria teams en dan het 2de paddock team. Deze stand zal niet meer veranderen na een zeer spannende 2de race. Uiteindelijk pakt industria wel nog een ronde terug (het 2de paddock team eindigt op een ronde), maar dat was niet voldoende en de paddock wint dus de student racing cup voor een zeer verdienstelijk industria. We waren allemaal (ikke toch zeker) wel stikkapot na zo'n hele dag karten, mijn handen staan vol met blaren. En we hebben geen champagne gekregen ![]() |
|
||||
|
||||
Wat ook leuk was: In de 2de race reden er 2 Walen (Gerard en Edmond) mee die ons, de studenten, " de trajectoir eens gingen leren". Uiteindelijk zijn we met een hele boel pitstops meer (want zij hebben er geen gemaakt) voor hun geeindigd
![]() |
|
||||
|
||||
Wie wel ongelooflijk was, was den Dimitri (den uitbater van de karting).
Benklak, die toch wel een beetje kan karten, reed 43"... na veel ronden, de Dimitri reed onmiddelijk 42"5 |
|
||||
|
||||
Quote:
FF PS: na 't schijnt vonden bepaalde paddockers dat ik nogal fel stoempte, ik zweer bij deze echter nooit met opzet tegen iemand te zijn gereden |
|
||||
|
||||
Dat is dan toch dat je niet goed anticipeerde op je voorliggers, eigenlijk spijtig dat er bescherming aan die karts zit, men zou dan wel beter uitkijken. (algemene stelling, ik viseer niemand)
In ieder geval, PROFICIAT mannen! Welke prijs gaan jullie kiezen?
|
|||
|
|||
Ik wil mijn teamgenoten nog eens heel hard bedanken voor den bangelijke race van gistere, we hebbe verdiend gewonnen, na!
![]() fastfons, als gij die kerel was met zen zwart helmke, dan moet ik zegge dat ik toch een paar flinke tikken van u heb mogen inkasseren die ni echt terecht waren. voor nen haarspeldbocht moet ge nu eenmaal op uwe rem duwen, ok, ik geef toe ge kunt ook gewoon tegen de kart voor u rijden, dan remt ge ook af, maar dat is ni echt de bedoeling ![]() |
|
||||
|
||||
Kleine rechtzetting ivm de 2 franstalige piloten:
(Tekst: Dimitri Kokken) Even een kleine rechtzetting : De twee "Walen" zijn geen Walen, maar een Fransman (Gerard) en een perfect tweetalige Brusselaar...wat je ook niet vermeld Speesman is dat beide heren 62 jaar zijn!!!!!!! Ze hebben ook niet meegereden om te winnen, want als je goed had gekeken hebben ze enkele malen gestopt om sommige "minder goeie" piloten de ideale lijn aan te duiden...Gerard weegt daarenboven ook nog eens 95 kilo...hun beste tijden (van Gerard en Edmond) waren binnen de 4 tienden (als ik me niet vergis) van de beste chrono's in de race gereden...ik wou dit gewoon even vermelden daar deze twee piloten een ongelooflijk voorbeeld zijn van sportiviteit en fair-play en ik hoop dat ik binnen 30 jaar nog even goed kart als hen (op 62 jaar 1.5 uur aan een stuk rijden en dan nog eens mooie tijden rijden, daar teken ik voor, Gerard is maar een kleine seconde trager dan ik, maar weegt wel 30 kilo meer en is 30 jaar ouder) Wat betreft het circuit...zoals het nu lag, leg ik het meestal als er door veel beginners wordt gereden, zo kan ik het niet leggen voor de 24u, want een rondetijd van 42-43 sec. is te kort om 31 ploegen te doen rijden. Dimi
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Grtz FF |
|
|||
|
|||
ge bent mij idd wel mooi voorbijgekomen, daarom zou ik wel is een revangeke willen want ik heb u net ni trug voorbij kunnen steken. Laat zeker iets weten als ge nog eens ga karten!
grtz, Caje |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|