![]() |
|
|
||||
|
||||
Motor Racing Show Essen 2002
Dit jaar is het centrale thema : rally.
We mogen ons dan ook verwachten aan enkele WK-rally-kleppers, zowel wat de wagens betreft als de piloten. Handtekeningen-verzamelaars op post! De interessantste dag lijkt me (zoals altijd) de eerste maandag te zijn, d.w.z. maandag 2 december. Wie gaat er mee? Kwestie van te zien of we geen busje moeten inleggen... Ik ga alvast zeker zelf. meer info over de Racing Show vind je trouwens hier ... |
|
||||
|
||||
Ik ga graag mee! maandag = ok
|
|
||||
|
||||
Maandag 2 december? Count me in!
Zeker met als centrale thema Rally. |
|
||||
|
||||
Euh, Bart, heb jij vervoer die dag? Ik niet! Mag ik je een gunst vragen?
![]() |
|
||||
|
||||
Sennake,
Waar heb je gezien dat het om Rally zal gaan?! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Heb ook wel interesse, maar reserveer nog geen plaatsje.
|
||||
|
||||
Rally Sport: Vehicles which Made History
While the subjects of Formula 1 and the World Sports-Car Championship have been the centre of attention for the vehicles in the Show Center in the last few years, fascinating vehicles which made history in the different categories of the international rally scene will be exhibited this time in a unique presentation. The main subject with regard to the vehicles will be the history of the rally sport (with the Raid Rally, the Marathon Rally and legendary stage races such as Paris-Peking or Carrera Panamericana Mexico).
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 11-10-2002 at 12:25. |
|
||||
|
||||
FastFons is ook zeker geïnteresseerd om mee te gaan, ma denk da't 'n beke aan mij zal liggen of em meegaat of nie
![]()
|
||||
|
||||
Dus gaat hij mee.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wete, we zullen het er deze avond tijdens het avondeten eens over hebben
![]() ![]() Mor euhm, tegen wanneer moet daar zekerheid over bestaan?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() => een autoke misschien; maar dat is al wat vroeg om daarover zekerheid te hebben. (maandag niet zo evident als in het weekend Johan ) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Als Bart en ikke vanuit het Antwerpse bij Sennake geraken, kunnen wij op 2 december mee.
|
|
||||
|
||||
Als ik verlof krijg, dan ga ik ook naar Essen.
In dat geval kunnen er nog een paar mensen uit het Antwerpse meerijden (indien ze in Mechelen geraken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|