![]() |
|
|
|||
|
|||
Donderdag 27 februari, vrij-trainings-dag
Donderdag 27 februari, vrije-trainings-dag
Deze ochtend was het nog behoorlijk fris maar onder impuls van de voorjaarszon en aangemoedigd door een zuidelijke wind warmde het vrij snel op. De piste lag er vrij goed bij en de binnenrijdende trucks waren veel belovend. Tijdens de middag break maakte de zes motoren plaats voor bijna 50 wagens zo zou later blijken. Toen om 13 uur het symbolisch licht op groen ging en de eerste wagens op het asfaltlint verschenen bleek mijn voorspelling reeds juist te zijn. Dit wordt weer kei moeilijk vandaag. Wagens zonder nummer en- of namen, piloten die de stoelendans proberen met Reccaro zeteltjes en om de vijf rondes voorbij schuiven in de andere wagen. Eigenlijk zou ik een souffleur moeten hebben die mij dingen voorzegt van wat er overdag zoal gebeurd in de pitstraat. Enkele piloten hebben we toch nog herkend aan hun helm: Jan Heylen die wat rij-instructie gaf aan de piep jonge Formule Renault piloot Michael Herck, van Luxemburg afkomstige maar nu inwoner van het “Principauté de Monaco. Jan nam deze gelegenheid te baat om de rallysprint Golf 16v voor aanstaande zaterdag even aan de tand te voelen. Fréderic Bouvy in een ERG Clio “even aan de aspirant piloot laten zien hoe het zou moeten”. Formule Renault werd vertegenwoordig door vijf wagens. Nieuwkomer formule Monza moest het doen met vier bolides waarvan twee van het Astromega team (Verdonck-Pulinckx). Verder zagen we nog de prachtige Duitse BMW van Scheid-Merten-Kainz, de Porsche van Edgar Dören-K. Luck en de Porsche van Otto-Petersen-Zinnow-Erkes. Nog uit Duitsland vier Honda Civic’s, één Yaris (Werth), één VW Golf en nog enkele BMW”s. Nederland was present met enkele wagens van de Dutch supercar challenge (Marcos-BMW-Porsche), maar ook Cor Euser was nog eens van de party met zijn fluo-mega Marcos, Hansepeter de Jong en Mike Stoffels deden het met een F.Ford en Dubois-Wijnen brachten hun TC BMW E46 mee. Uit eigen land tenslotte de Radical van André-Baugnée, twee Yarissen van Lemeret & Yves Haesaerts, G&A motors reden de Dekeersmaeker BMW voor, gevolg door de Jeuris-Van Samang (ex Luckerath-Ostermann) BMW, Broodcooren-Brouwers ronde het BMW geweld af met hun Compact. Nog steeds die mooie sound in de Mazda van de Fam. Van Herck. Verder nog één VW Fun Cup (André-Baugnee-Quaas), één Austin Healey (Old Timer) en één Valentijn roze Lotus Elise. Zij die we vergeten zijn, volgende keer. ‘See you next week’. Ronald. ![]() |
|
||||
|
||||
Foto's van de g&a bmw zijn te vinden op www.GnA-racing.be onder belcar/foto's. heb van de rest niet al te veel dus weet niet of het de moeite is van ze online te zetten...
|
|
||||
|
||||
Reden Dubois/Wijnen zelf? Die BMW hebben ze doorgeschoven naar Grouwels/Grouwels.................
de BMW van Scheid is terug te vinden op: http://www.nurburgring.de/event.php3...=030223_r&id=5 Maaruh geen foto's, das niet zo mooi.........wel een teken dat de foto's vaak bezocht worden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 28-02-2003 at 18:31. |
|
||||
|
||||
Zegge een vraagske, moogt ge tijdens die trainingen opt circuit komen?????
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Of ge kunt gelijk mij doen na school (wa sommigen enorm grappig vinden) na school me de fiets naar zolder (voor mij is da a peu pres 15km
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ge moogt deze donderdag altijd meerijden, ik moet dan in Zolder zijn (ik moet er wel al om 10u30 zijn
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
leuk van die http://www.fotoalbumonline.tv/~photo...?page=1•bez=1¤ nog is te zien :-)
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En ik ben speesman van de zaterdag ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |