![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
|
#17
|
||||
|
||||
ja het was ook niet meer te doen met die wolkbreuk!!! heel het circuit stond onder water en dan gaat dat niet zo goed met die slicks!! was toch een spannend moment, mischien had de wedstrijdleiding beter de wedstrijd even gestopt regenbanden laten leggen en dan door laten gaan. Want nu was de wedstrijd rap gedaan!! en konden wij de jongens van erg) niet meer naar voor rijden na een rampzalige qualificatie.
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow Last edited by Piet Konijn; 29-04-2003 at 03:48. |
#18
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE]Originally posted by flugel
[B]tja, cupracen = close racing hé, als er dan tikken gegeven en gekregen worden vind ik dat niet meer dan normaal... OK. Akkoord. Maar close racing is nog altijd geen full contact racing. Sommige piloten kennen blijkbaar het verschil niet meer. De Clio-races van dit jaar beginnen aardig op banger-wedstrijden te lijken zoals je die op een speedway-circuit kan zien en waarbij zowat alles toegelaten is. Het rijgedrag van bepaalde piloten in de Clio-cup laat serieus te wensen over. Vooral de gemaskerde racer (Marc Goossens dus) bakte het verleden zaterdag wel bijzonder bruin. |
#19
|
||||
|
||||
[QUOTE]Originally posted by Baron
[B] Quote:
|
#20
|
||||
|
||||
Zijn we weer terug bij af, keiharde straffen en die ook toepassen.........
Dat trucje werkte vroeger ook bij ons, toen we nog kinders waren. Aan het begin van het schooljaar was iemand het zakje....de rest hield zich daarna wel rustig. Conclusie, eerste race keihard optreden en mensen er gewoonweg uitgooien......de rest houdt zich daarna wel rustig. Maar ja, met het nivo van de huidige race-organisaties en koersdirecties hoef je daar niet op te rekenen. Die schijten al bagger als je al hard tegen ze praat.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#21
|
||||
|
||||
Idd. Flugel en Marshall. Ik denk dat we het hierover wel eens zijn : de grootste schuld ligt bij de organisator, die veel te laks optreedt.
|
#22
|
||||
|
||||
Het is jammer dat een organisatie zijn verantwoordelijkheid niet opneemt, er moeten zware accidenten (lees gekwetsten of doden) gebeuren eer ze gaan inzien dat ze verkeerd bezig zijn?
![]() ![]() |
#23
|
|||
|
|||
Voor zover ik het heb kunnen zien (stond in de Villeneuve en de klap was recht voor m'n neus) leek het een beetje op de crash van Gené en Leinders.
Goossens kwam over het gras aan de binnenkant, bijna via de muur en Simon had de pech dat hij net op dat moment de chicane instuurde en daar Goossens tegenkwam die weer het asfalt opdook. Heb helaas niet kunnen zien waarom Goossens op het gras kwam. |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
![]() jan |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|