De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-07-2001, 19:06
RoBByNiO
Guest

twas wel neig en kwas dus laatstes...

en nog is sry nooll voor die keer...

en finish was er ni spijtig

en heb rugpijn van te karten

Reply With Quote
Old 22-07-2001, 19:07
RoBByNiO
Guest

da me die champagne is wel goe ma moogde uwen eigen champagne ni meebrengen
Reply With Quote
Old 23-07-2001, 20:10
Bernie's Avatar
Bernie Bernie is offline
De Paddock Regular

1850 Bfr de man (hoe meer volk hoe goedkoper) Met hoeveel man moeten we zijn om 1850 Bfr te betalen ???? En met hoeveel man moeten we dan zijn om 1350 fr te betalen ?????????
Reply With Quote
Old 23-07-2001, 20:14
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

het zit as volgt:

1500fr pp + 3500 gespreide kosten.
aangezien we minimum me 10 moeten zijn, kan er max 350 pp bijkomen (1850 dus), dus as we me meer zijn (max 15) dan is et goedkoper.
Old 24-07-2001, 00:34
nooll nooll is offline
De Paddock Rookie

ja oke, ik vind het ook wel duur want eigenlijk is het ongeveer 600Bef meer voor 10 min meet karten, maar dan heb je natuurlijk ook wel "Een echte Race".
met safety car en da gedoe!
Kben dan wel akkoord voor da ne keer te doen maar dan maar voor 1 keer anders worden de meetings wel vrij duur!
Maar da heb ik er dan wel voor over ge amuseerd u bere goed...

nooll

robbyNio> Tis u vergeven zenne!
Reply With Quote
Old 24-07-2001, 10:13
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ja mannen, noem mij spelbreker of al wat ge wilt, maar da's mij te duur.

Ik vind het heel plezant om eens te karten met jullie, maar ik zal altijd wel een van de tragere blijven, vrees ik en dan volstaat voor mij de formule die we tot nu toe hanteerden. Ik heb geen zin dubbel zoveel uit te geven om toch maar als laatste of zo te eindigen.

Maar bij deze toch veel plezier gewenst. Misschien kan ik komen kijken, valt nog te bezien.
Old 24-07-2001, 12:58
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Ja mannen, ik heb me ook goed geamuseerd. Het was echt tof om de gezichten achter al die namen te zien. We spreken al maanden met elkaar zonder te weten tegen wie we het hebben. De karting was idd tof en vermoeiend na een nachtje doorzakken
Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik 8 september aanwezig zal zijn maar die meetings zijn alleszins voor herhaling vatbaar.
Btw, als Imola toch zo goedkoop is in vergelijking met andere GP's, kunnen we daar volgend jaar of in 2003 met een bende niet naartoe gaan ? Het is maar een idee.
Reply With Quote
Old 24-07-2001, 13:52
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by alain
(...)Btw, als Imola toch zo goedkoop is in vergelijking met andere GP's, kunnen we daar volgend jaar of in 2003 met een bende niet naartoe gaan ? Het is maar een idee.
Prachtig idee! Dat zou echt de max zijn! Er zijn echter een hoop organisatorische problemen. Wie is er vij? Wat gaat dat kosten? Hoe gaan we?
Ik droom echter stilletjes met je mee! We komen er zeker nog op terug
Old 24-07-2001, 19:14
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Wie is er vrij? Daar kan ik uiteraard niet op antwoorden, maar het zal een kwestie zijn van "congé" pakken voor de werkenden onder ons, en van "brossen" voor de schoolgangers vrees ik...
In elk geval is het de bedoeling ALS we gaan, dat we woensdag vertrekken (ten laatste!) en maandag terug zijn.
Wat dat gaat kosten, daar heb ik een beter idee over. Ik heb in 1995 ongeveer 10.000 fr betaald (dat was een busreis + 3 hotelovernachtingen in Rimini). Het ticket was 1500 fr. Laat ons nu even veronderstellen dat we met 5 man zijn en dat ik rij (of om beurten het stuur overnemen). Kosten van het traject : ongeveer 3000 fr (tunnels + peage in Italië) + nog eens 6000 fr diesel (3 bakken diesel moeten volstaan). Laat ons afronden en zeggen dat de reis 10.000 fr kost voor een volle auto, dat is dus 2000 fr de man. Hotel (4 overnachtingen voor 5 man op 2 of 3 kamers denk ik) zal ongeveer 25.000 fr kosten, dus 5000 fr de man. Eten moet je overal dus dat tellen we niet mee. En dan de tickets : ik ga er van uit dat ze toch wel minimum verdubbeld zullen zijn in prijs, dus neem 3000 fr de man. Totaal : 2000 + 5000 + 3000 = 10.000 fr de man, en dat is wat ik 6 jaar geleden betaalde ZONDER ticket! Conclusie : DOEN, en 10.000 fr sparen, want daar heb je in Spa bijlange GEEN weekend ticket voor hoor! En Imola is nog iets anders dan Spa, zeker voor de Tifosi onder ons!

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 24-07-2001 at 21:07.
Reply With Quote
Old 24-07-2001, 19:24
nooll nooll is offline
De Paddock Rookie

Ja ik vind da een bangelijk goed idee,
kheb nog nooit een f1 gp gezien dus ja...

Ik denk nu wel dat tegen 2003 iedereen al wa heeft kunnen "sparen" voor da geld
Kdenk ook dat iedereen vant forum die nu al member is, dan al wel 18 is zeker??
denk ik toch..
Dus zal brossen ni echt een groot probleem vormen,ofwel?

tegen dan heb ik trouwens ook al de auto van thuis gekregen dus kan ik gerust rijden(alhoewel da ni echt te betrouwen valt!! )
Maar ik zien da zeker zitten voor daaar naar toe te gaan...

Nooll
Reply With Quote
Old 25-07-2001, 11:37
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Een alternatief is ook nog met het vliegtuig. Met Ryanair vlieg je voor ca. 2000,- bef heen en terug naar Italië. Voorlopig landen ze enkel in Venetië en Pisa maar het schijnt dat er tegen het einde van dit jaar nog 6 bestemmingen bijkomen.
Voor ticketinfo is het blijkbaar nog iets te vroeg maar aan het einde van het seizoen moet er voldoende info beschikbaar zijn en kunnen we al iets concreter te werk gaan.
Reply With Quote
Old 25-07-2001, 17:43
Bernie's Avatar
Bernie Bernie is offline
De Paddock Regular

'k Zal eens kontakt opnemen met de Ferrari-club van Genk. Daar kan ook iedereen mee op reis naar Imola voor nog geen 10.000 bfr bus logie's met ontbijt tickets + bezoek aan het Ferrrari-museum (of is dat al te duur ???????????)
Reply With Quote
Old 25-07-2001, 18:13
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Been there, done that.
Op eigen houtje is toch plezanter...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 26-07-2001, 17:02
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Talking tja,

ik wist van toeten of blazen. Daar in Salou had ik wel eens gaan surfen, maar was vergeten om mijn favorieten in een mapje tezetten zodat ik ze van ginder ook zou kunnen gebruiken. Ik zal alvast de volgende meeting in mijn agenda zetten. By the way, het weer viel daar tamelijk mee in Spanje, maar die gekken vragen 800 fr voor 5 (ja vijf) minuten karten in een oldtimer kart. Het circuit is wel ok, maar van tijdsmeting hebben ze daar nog niet gehoord, lol. Tot dan!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules