![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik mis hier eigenlijk nog een forum over motorsport op 2 wielen, daar hebben ze ook paddock naar het schijnt.
groetjes Eric ![]() |
|
||||
|
||||
Tja, dit forum en de voorlopers ervan waren begonnen als autosportforums, vandaar.
Ik weet niet of er hier voldoende motorsportliefhebbers zijn om een levensvatbaar subforum te hebben. Maar ik zeg niet neen ![]()
|
||||
|
||||
In ieder geval bedankt voor het min of meer positieve antwoord.
Voor degene die de motorsport niet volgen is het mischien de moeite om toch eens naar de motoGP te kijken, spanning alom tegenwoordig, vooral tussen de 3 italianen Valentino Rossi, Max Biaggi en Loris Capirossi. Groetjes Eric |
|
||||
|
||||
Welja, als er hiern og veel liefhebbers zijn voor motorsport, post het dan ff in deze thread. Als er echt voldoende interesse is kunnen we het er onder de admins ook eens over hebben.
Maar eerst zien of er voldoende interesse is ![]()
|
||||
|
||||
Ik zeg zeker ook niet neen. Nu ik zelf een "motard" ben kan ik ook moelijk anders eh
![]() |
|
||||
|
||||
Wat een overeenkomsten, laakdal, modelbouw, motoren en wat nog allemaal
|
|
||||
|
||||
Om dan maar met de deur in huis te vallen : ik vond het verdomd jammer dat Bayliss een schuiver gemaakt had in Assen, want ik denk dat hij het Gibernau (misschien) en Biaggi (bijna zeker) nog lastig zou hebben gemaakt.
De races vond ik dit jaar wel teleurstellend. Misschien ga ik wel naar de Superbikes in september, alleen, het is een heel eind, zelfs vanuit Turnhout.
|
||||
|
||||
Waarom IDD geen moto-gedeelte op DePaddock ?
Ik zie dat ook wel zitten...We posten nu toch ook over Moto GP in andere threads,....Dus JA !! Doen !! |
|
||||
|
||||
Ik volg maar sporadisch de tweewielers maar denk ze hier zeker een plaats verdienen.
Iemand een idee wat er vanmorgen op Eurosport gereden werd. Leiend hard over een gewoon stratencircuit met standaard borduurtjes bij het uitkomen van de bocht ? fascinerend !! |
|
||||
|
||||
op motosport gebied ben ik dus fan van Valentino Rossi dus ik zou het ook tof vinden moest er hier ook iets van moto's komen
![]()
|
||||
|
||||
Ik weet anders een ex-wereldkampioen op 2 wielen staan. Opel Kadett met speciale banden dus...
![]()
|
||||
|
||||
Zelf rij ik niet met een motor (twee wielen te weinig
![]()
|
||||
|
||||
Dat lijkt me ook wel leuk. Als ik kan en het niet vergeet
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Momenteel is zelfs de 24u bezig in spa
![]() |
|
||||
|
||||
Laat dat tweewielerforum maar komen ... sterke race van Gibernau trouwens en Biagi kon niet meer volgen
![]() nu weet ik zijn naam niet meer, maar hij vloog van zijn moto af en een andere rijder overreed hem bijna ... daar hield ik toch even de adem in |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|