![]() |
|
|
||||
|
||||
Tis officieel, Wilson laatste
|
|
||||
|
||||
'Video niet beschikbaar. Kan decompressor vids:divx niet vinden'
weet er iemand een oplossing zodat ik het toch kan bekijken? ![]() |
|
|||
|
|||
Da schilt echt veel da Arrows chasis.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
www.divx.com dowload die gratis versie, let op neem wel die zonder spyware enzo
|
||||
|
||||
Ondertussen zijn we een beetje off-topic gegaan. En ik doe daar nog een schepje bovenop. Ferrari heeft een boete van 10 000 Dollar gekregen voor het incident in de pits (zie de video).
Terug on-topic dan. Sommige rijders klagen over het nieuwe kwalificatiesysteem omdat ze een slechte tijd hebben neergezet, anderen vinden juist dat het nieuwe systeem goed is doordat situaties zoals deze ontstaan. Er is dus nog altijd onenigheid over het kwalificatiesysteem. En zolang Bernie vindt dat het systeem niet goed is, zullen sommige rijders blijven klagen. Ikzelf vind het minder spannend om naar te kijken, maar de race is wel weer spannender geworden (toch in de middenmoot). |
|
||||
|
||||
Het echte talent komt nu bovendrijven.........Jos for pole & president !!!
![]() ![]() Morgen is het weer van hero to zero........in 1 rondje........aah, nog 1 rondje ![]() Trouwens deze uitslag is uitstekend voor depaddock quiz 2026! ![]() Vraag: wie weet een verklaring voor deze onwaarschijnlijke uitslag. Tip van de dan officieel tot bejaarde verklaarde Sennake ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 04-07-2003 at 22:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Serieus, ik vind dit formaat dus de max. En spannend... wie kan er zonder complexen z'n beste spel bovenhalen op 1 rondje en wie niet? -Wie voelt er zich goed in zijn vel en zijn auto en wie niet? -Fascinerend gewoon. Beetje spijtig dat niet iederen op dezelfde verplichtte hoeveelheid brandstof staat (zoals bvb. in NASCAR), maar misschien valt bij de FIA hunnen Euro nog wel. Jan. =---
|
||||
|
||||
Filmpje over Jos Verstappen zijn P1 : hier
En dat er nu nooit nog iemand iets slecht zegt over de commentaar op VRT of ik verplicht hem persoonlijk om naar die Nederlandse pipo te luisteren ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|