![]() |
|
|
||||
|
||||
Wauw 11 al
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Yesss, we zijn er.
See you straks!!! |
|
|||
|
|||
Alvast hartelijk dank aan de aanwezigen, we waren met 13, een goed begin van een reeks?
De uitslag moet ik jullie schuldig blijven, papieren vergeten... Joost |
|
||||
|
||||
1. Joost
2. Steve (Singelee) 3. Tom (Kartgrid) 4. Dave (Singelee) 5. Werner 6. JFL 7. Airco 8. Jurgen 9. Breezz 10. William (Kartgrid) 11. Gikke 12. Raceboy 13. Ton Lemmens (broer JFL) Vwala ![]() Snelste ronde: Breezz 44.762 ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hier zijn ze dan
![]() ![]() ![]() /mod mja Breezz is dus een snelle ![]() Hou mijn scanwerk maar als naslagwerk om je tijden te analyseren ![]()
![]() Last edited by airco; 19-07-2003 at 00:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Breezz heeft heel goed gereden (iedereen eigenlijk). Als ze haar fout niet had gemaakt had ze waarschijnlijk wel 3de geëindigd.
Ook opvallend is de prestatie van Tom (Kartgrid). Van op de laatste plaats vertrokken mooi teruggekomen naar een 3de plaats. Ook de moeite om te vermelden: alweer een Singelee op het podium (wel niet ikke ![]() ![]() Van mijn race onthoud ik vooral het schitterende duel dat ik met Werner heb uitgevochten. Zeker 5-6 keer van positie gewisseld, uitremmaneuvers, ... (kan de F1 nog een voorbeeld aan pakken ![]() |
|
||||
|
||||
karten keitof
![]() ![]() beke ijs op en tzal wel meevallen zekers ![]()
|
||||
|
||||
ferme tatoo
|
|||
|
|||
auw
|
|
||||
|
||||
Schitterend wedstrijdje, gisteren. Ik denk dat iedereen zich - zelfs met wat blauwe plekken of schaafwonden - beestig goed heeft geamuseerd. Spijtig dat ik me, door mijn eigen onhandigheid met de gedubbelden, wat teveel heb laten terugzakken. Top vijf (+ikkezelf +Breezz!!) lagen qua tempo zalig dicht bij elkaar. Zelfs van op een afstandje van een seconde of tien zag het top-5 pelotonnetje er dus heel leuk uit.
![]() Zelf heb ik het duelletje met Jurgen uit de vorige Bokkencup in Hasselt nog eens dunnetjes overgedaan. Fijn! Maar eenmaal daar voorbij was het gat net iets te groot (ik was teruggekomen tot op zo'n 5 sec van Werner, maar toen besloten Gikke en William om gewoon niemand meer door te laten). Enfin, wat mij betreft mag er gerust nog een revancheke komen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Joost we wachten op een volgende race. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Seg het doet gene zeer meer, zijn we weg ?
![]() Ik wacht dus nog steeds op die staande start die we gingen maken he ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|