![]() |
|
#46
|
|||
|
|||
AAN DRIESCO
Beste Driesco,
Een dikke proficiat met de eerste plaats ! outstanding performance! ![]() ![]() ![]() Doei Luc GM RACING |
#47
|
|||
|
|||
Ook jullie reden een voortreffelijke wedstrijd, knap gedaan.
|
#48
|
|||
|
|||
Beknopt verslag race 4
Het begon reeds slecht in de training, de batterij leeggestart om de motor op gang te krijgen! uw dienaar probeerde als eerste de wagen met de "fameuse" nieuwe motor voor slechts 3 ronden want we hadden nieuwe remschijven en remblokken en die moesten gerodeerd worden.
jochen Claerhout probeerde een tijd te zetten op 2 ronden en kloeg van sputterende en soms afslaande motor, Louisette heeft nog juist de pitlane gehaald en het avontuur was over, dus een 5 tal ronden. chrono slechts 1'56" goed voor een plaats 25 Gelukkig was de tuner aanwezig en constateerde een slechte schakelaar welke de bobijn van stroom voorzag, dit werd opgelost en het moeilijk starten en stilvallen was opgelost. Jochen Claerhout nam de start en kon opklimmen naar plaats 2 binnen de groep 4! - zwart vlagje gekregen 95,5 db en Jochen dacht (wegens een gebrekkelijke reglement kennis) dat de race afgelopen was voor ons en kwam als een gek veel te snel en te vroeg onaangekondigt de box ingereden in een colère. Louisette was nog niet in outfit en daar gingen zeker 4 ronden verloren! Wij waren terug 8 ste ipv 2 Als klap op de vuurpijl kwam Louisette ook na een uur binnen ipv. de geplande 1 uur 20 shift, ook aan meer dan 60 km per uur in de box, de koersdirectie gaf ons een terechte serieuze blaam we mochten gelukkig nog verder racen.... Wij waren toen 6 de in de klasse. Dus Lucsken kreeg de opdracht een shift van 1 u 50 af te werken, vers rubber vooraan geplaatst. - "hell on wheels!" 60 Graden celcius, ik kreeg visioenen van koude zwembaden en drinken (welke ik niet bij had...) Als klap op de vuurpeil vergat ik mijn handschoenen aan te doen, terug ging er tijd verloren bij de pitlane, de mecano's moesten die brengen..... Ik reed een zeer regelmatige shift en kon uiteindelijk aanspraak maken op een 4 de plaats binnen de klasse. Verdict van de nieuwe motor ?? met onze oude motor waren rondetijden van 1'51" à 1'52" in ons bereik, met nieuwe motor van zgz.232 pk draaiden we een schamele beste tijd van 1'54" tijdens de race, dus 232 Ezels aan boord!! Anekdote: door de laattijdige ontvangst van de wagen hadden we de gelegenheid niet om een watertemperatuurmeter te plaatsen...dus we reden totaal blind en op vertrouwen, de motor is dus wel betrouwbaar op uithouding maar er zit nog niet veel in, terug uitbouw dus !!!! DUS PLAATS 4 & 12 ALGEMEEN, EEN 3 DE PLAATS HAD MOGELIJK GEWEEST.... EEN UITGEBREIDER VERSLAG MET FOTO'S VANAF WOENSDAG 6 AUG. OP DE SITE: www.garden-machinery.com Doei Luc GM RACING ![]() ![]() |
#49
|
|||
|
|||
Er was blijkbaar dus wel wat te beleven bij jullie gisteren in de box. Heel wat meegemaakt aan je verslag te horen.
Positief is dus wel dat je de race uitgereden hebt. Wat betreft de motor kan ik alleen maar met jullie hopen dat hij in orde komt zoals jullie hem wensen. Toch een mooie prestatie. Langs deze weg wil ik ook Dries feliciteren met zijn prachtige prestatie. Keep on going Dries!!! |
#50
|
|||
|
|||
Beste Bart,
Dank u ! je bent ook mooi uitgereden! op zichzelf al een prestatie in die hitte, In het totaal klassement sta je nog voor ons teamke. (niet dat dit belangrijk is in 't leven,hé!, moesten er mooie (geld)prijzen met gemoeit zijn zou het belangrijk zijn...) Voor jou vlug een 2 litertje erin en een sequentiele boite + nog wat overtollig gewicht van de wagen en het wordt een héél ander verhaal, die wagen van jou. Doei Luc GM RACING ![]() |
#51
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() We zullen dus maar verder 'zoeken' zeker. Zoals ik je gisteren verteld heb hadden we beter in 't begin van het seizoen ons al een 2 liter aangeschafd. Maar ja, we wilden rijden en het zij zo. Achteraf is het makkelijk... ![]() |
#52
|
|||
|
|||
Beste Bart,
Ik heb nog een 2de boite (sequentiele) liggen in perfecte staat (in het begin van het seizoen pas een revisie gedaan, ongeveer 1000 Euro kosten aan gehad) dit is dus de cup boite 6 vit. en zonder sper en echt in prima staat. Waarom weg? wij hebben dezelfde met sper en daar zitten dan andere cardans op. (dus cardans heb ik ook maar of die passen op de R19????) Ik heb ook een Magneti Marelli computer (evolutie...rode kleur) en enkel programmeerbaar door B..... uit L......, reden van verkoop, andere en huidige tuner kon deze niet programeren omdat er een soort "slot"?? op zat. Daarbij heb ik nog het digitaal dashboard welke dus perfect communiceert met deze computer en jammer genoeg niet met onze huidige. Ik heb nog een 2 de perfecte motor ook (ongeveer 190 pk) met vlinderkleppen inlaat, maar... ik twijfel om deze ook te laten evolueren of niet, eerst afwachten wat onze nieuwe motor doet. (voor de moment niet veel....) oude motor 1'51" .....nieuwe motor 1'54. Je kan rechtstreeks dialogeren op luc@garden-machinery.com voor prijzen enz... Doei Luc GM RACING |
#53
|
|||
|
|||
Hello,
Gisteren efkes nagadacht (gebeurt niet veel....) waarom krijgen wij steeds een zwart vlagje in 2 de. positie voor teveel db's?? = reeds 2 de maal dit seizoen op een 2 de positie en wat raar is.... ik zweer het jullie ik ben nooit van de gas gegaan aan de meetposten tijdens mijn shift en ik (enfin, m'n motor,hé) trek goed in de toeren! we hebben de papieren opgeeist van de metingen en hadden zelfs waarden van 89 db!!! en dan ineens 95,5 db?? verry strange, indeed.... Hadden we dat niet gehad, het zou een héél ander verhaal geweest zijn en kon ik den Driesco eens natspuiten met champagne (lees suikerwater...) Dit moest er even uit, hé. Doei Luc GM RACING |
#54
|
|||
|
|||
Hello,
Zijn er paddockers & Tc'kes die donderdag trainen? Zal ook 9/10 aanwezig zijn voor een proefrit met een Seat kitcar 2 L ex. fabriekswagen. (misschien als optie als volgende wagen mits enkele serieuze verbouwingen = nu rally) We zien wel..... Doei Luc GM RACING |
#55
|
|||
|
|||
Nu donderdag gaan we niet rijden. Woensdag 13 /8 gaan we wel rijden bij Andy (Eran Racing).
![]() |
#56
|
||||
|
||||
Beste Luc ,
Heb jij al info over licenties voor 2003 miles Met sportieve groeten ,
__________________
yannick racing |
#57
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
http://www.skylimitevents.com |
#58
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#59
|
|||
|
|||
Yannick88
Beste,
Neen, moet er eens werk van maken, volgens mij is provinciaal voldoende want asaf (gelijk aan Vas) welke samengesmolten is in de Btcs is ook provinciaal... Ik licht mij in... Doei Luc Gm Racing ![]() |
#60
|
||||
|
||||
Re: Yannick88
Quote:
Bovenvermeld is niet voldoende Voor die uithoudingswedsrijdt andere vergunning nodig Men dient een Duo-vergunning te bezitten of Duo B-sprint Maar er is onduidelijkheid hoe men deze kan bekomen . Probeer wat info bij iemand van de clubverantwoordelijke
__________________
yannick racing |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|