De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 05-08-2003, 11:03
Eric Dupain Eric Dupain is offline
De Paddock Rookie

Panis en Da Matta ook in 2004 bij Toyota

Het Formule 1 team van Toyota deelde vandaag via een persmededeling mee dat hun line ups voor volgend jaar behouden blijven. Cristiano Da Matta en Olivier Panis mogen dus ook volgend jaar de rood witte kleuren van Toyota verdedigen in de Formule 1. " Ik ben zeer verheugd dat ik Cristiano en Olivier volgend jaar als rijders mag bevestigen " aldus Ove Andersson , huidig teammanager. " Ze hebben zeer goed werk geleverd dit jaar en hebben een zeer grote rol gespeeld in de ontwikkeling van de huidige wagen, de TF103. Continuïteit is belangrijk en we willen samen als team hogerop in 2004. "

Olivier Panis en Cristiano Da Matta kenden een moeilijk seizoensbegin maar de laatste races gaat het stukken beter. Zo eindigden ze afgelopen zondag beiden binnen de punten. Olivier Panis scoorde dit jaar al 6 punten, Cristiano Da Matta 8. Samen goed dus voor 14 punten en een 6de plaats bij de constructeurs.
Reply With Quote
Old 05-08-2003, 11:23
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Goede keuze van Toyota. Opnieuw een rijderswissel toepassen zou me niet zo best lijken.
Old 05-08-2003, 14:27
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

Zat deze morge in de mailbox om 10.52 Met de ogen nog halftoe kreeg ik meteen wat werk
Reply With Quote
Old 05-08-2003, 20:54
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Wat De Matta betreft kan ik dat alleen maar goedkeuren! Deze jongen haalt echt wel alles uit de Toyota, en hij doet het steeds beter. Geef zo iemand dan ook eens een tweede jaar in de Fomule 1. Da Matta gaat volgend jaar hoge ogen gooien, zeker weten. Ik kan niet wachten om hem over Spa te zien gaan.

Panis doet het lang niet slecht en verdient zeker een tweede jaar in de Toyota. Toch had ik van hem iets meer verwacht, zeker omdat de afstand tot Da Matta nooit groot is. Maar ook Panis heeft recht op een tweede jaar in het team van Ove Anderson.

Zowel Da Matta als Panis verdienen een tweede jaar bij Toyota. Maar dan vind ik wel dat ze alles uit de kast moetren gaan halen!
De Toyota staat tegen dan op punt, de rijders kennen de wagen en de circuits en excuses zijn er niet meer. 2004 wordt zowel voor Toyota, Ove Anderson, Da Matta en Panis een jaar van de waarheid.

Persoonlijk heb ik het grootste vertrouwen in Toyota en Da Matta. Ik geloof dat we van beide nog veel te zien gaan krijgen.
Old 05-08-2003, 20:57
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

Da Matta naar Ferrari ??
I wouldn't mind
Reply With Quote
Old 13-08-2003, 15:37
Gilles forever!'s Avatar
Gilles forever! Gilles forever! is offline
De Paddock Rookie

Goeie keuze van toyota, ze kunnen wel wat stabiliteit gebruiken Da Matta rijdt heel verdienstelijk als rookie maar ook zeker (de door pech geplaagde ) Panis niet vergeten he. Die kerel is echt snel en heeft veel ervaring.

greets Gilles
________
Novana Residence Condo

Last edited by Gilles forever!; 17-08-2011 at 03:47.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules