![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik heb er alvast ene, dus das al geen probleem
![]() |
|
|||
|
|||
Betreft 2003 miles
Hello,
ik heb het gesnopen, ik mag thuisblijven in m'n "luie" zetel terwijl jullie je aan't afpeigeren zijn in de wagen en jaloers zullen zijn op m'n comfortabele positie in alle rust. (ik heb provinciale licentie B) ![]() ![]() ![]() Veel succes gewenst aan de deelnemende paddockers en Tc'kes, ik duim voor jullie ! Doei Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
Normaal gezien iemand met een "vas palmares" kan zo een licentie krijgen, zelfs voor de Belcar maar niet voor de 24U van zolder.
Groeten Megane |
|
|||
|
|||
Megane
Dank u voor de informatie
![]() Maar ga toch forfait geven voor de 2003 miles, gezien het "smelten onder de zon" van het team racebudget wegens de misavonturen met m'n "Meganneken" dit jaar. Doei Luc GM RACING Ps: Dus met deze stopzetting aanbiedingen, 't geld is ver op, anders krijg ik ambras met Louisette ![]() |
|
|||
|
|||
BETREFT RACE PROMOTION NIGHT
Hello,
Ik loop wat voorop op de feiten maar ons team heeft de gewoonte gebruik te maken van de 10 uren race om zijn sponsors en bepaalde klanten eens in het "zonnetje" te zetten met uitnodigingen. Een 2 tal jaren geleden hebben we dat samen gedaan met BUGA RACING (Alfa Romeo) welke zijn mezanine deelde met ons team, er was ook een catering (koude schotel) voorzien en dranken, dit is prima verlopen. Dat team doet dus sedert een 2 tal jaren niet meer mee..... Daarom deze oproep aan teams: zijn er teams welke zulk een plaats kunnen doorverhuren of eventueel delen ? of beter welke ook catering voorzien voor gasten en zo de kosten willen delen met ons team ??? We werken met een duidelijke herkenning van onze gasten, dus "vreemde meeéters" zijn totaal uitgesloten. Alles is bespreekbaar en in verwacht tussen 60 à 80 gasten. Verleden jaar in eigen tent gedaan aan vrachtwagen, doch een beetje krap en koud uitgevallen en zeker niet erg practisch voor de catering, kortom niet voor herhaling vatbaar. Dus alle aanbiedingen welkom op luc@garden-machinery.com. Doei Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
Intresse is er, we bespreken dit samen wel even de komende dagen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wij zoeken nog één of twee piloten voor deelname aan de 2003 miles . Indien interesse gelieve mij te contacteren .
|
|||
|
|||
Donderdagtraining 7/08
Hello,
Zoals enige mails geleden besproken, Seat IBIZA Kitcar (rallywagen) weest uitproberen te Zolder. Ongelooflijk! stabiel, power (280 pk) en vooral remkracht 380 mm remschijven en watergekoelde remzadels 6 zuigers! Het wegdek was bijwijlen nat, af en toe een bui, dus intermediumbanden, beste tijd in deze conditie 1'54", niet slecht ... Wagen weegt 1150 kg. + steeds met 2 personen aan boord gereden, dus indien aanschaf moet die naar minder dan 1000 kg. gebracht worden, ik twijfel sterk....maar 'tis een mogelijke winner in de klasse 4 ! Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Re: Donderdagtraining 7/08
Quote:
|
||||
|
||||
Moet er in TC geen originele luchtfilter op staan? In dit geval kom je niet aan 280 paardekrachtjes hoor.
|
|
|||
|
|||
Antwoord A.J & Stijnconinx
Beste(n)
Ja, lawaai zit duidelijk boven de norm, enkel de naontploffingen doen de db metertjes al in't rood gaan! Wat de originele luchtfilter betreft, ja 't is dus een kit car, benzineinspuiting bevindt zich voor de kelken en ingebouwt in airbox, ja problemen denk ik, en je hebt gelijk als de "keel dichtenepen wordt" zal er heel wat vermogen wegvallen... ik schat zeker 30 pk... Toch een wreeeed machientje! vooralleer ik licht op groen zet ga ik zeker met die wagen bij de techinische controle en vragen wat mag en niet. Eerlijk gesproken denk ik dat ik terug aan 't dagdromen ben om die wagen om te toveren tot een waardige circuitwagen, maar moest het kunnen, WAW, GEWELDIG! (zou Eddy Wally zeggen...) Doei Luc GM RACING ![]() ![]() Was er gisteren iemand op de trainingen?? |
|
||||
|
||||
Re: Re: Donderdagtraining 7/08
Quote:
oplossing => (ook) rally gaan rijden ![]() |
|
|||
|
|||
Bart
Beste Bart,
Je wil mij gans zot hebben ? "ook nog rally rijden" ![]() ![]() ![]() Het geval Vande Wouwer was misschien met die wagen want er zijn er maar 2 in Belgié (ex fabrieksmachinen 5 & 6 jaar oud) Gisteren in Zolder had ik bijna de eerste stappen in de Rally gezet... de sequentiele pook stond vlak naast de hydrolische handrem... en bijna had ik die getrokken inplaats van de versnellingen, mijn begeleider (eigenaar) had nog juist de tijd om mijn hand weg te trekken! ![]() ![]() ![]() DOEI Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
Quote:
MAAR inderdaad: er stond wel bij dat je ten alle tijden onder de 95 Db moet blijven, wat met een niet originele inlaat (luchtfilter) niet zo vanzelfsprekend is. Het zal dus niet gemakkelijk zijn om de 'paardekrachtjes' in de kitcar te behouden. ![]() |
|
|||
|
|||
Re: Bart
Quote:
Al een geluk dat je niet in die DROL gepakt hebt. Dat zou nogal eens iets gegeven hebben Luc. ![]() Sorry Luc,kon het effe niet laten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|