![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Euh... volgens mij heeft onze Werner "prijs"...
![]() |
|
||||
|
||||
Voor wie niet kan op 1 december : (bron www.otrt.be )
De baanposten van Glosso organiseren op 06 december een busreis naar de motorshow in Essen. Iedereen die interesse heeft kan inschrijven om mee te gaan, vooral nu de Racing Show in Hasselt dit jaar niet meer zal doorgaan een unieke gelegenheid. De prijs is 30 € , busreis en inkom inbegrepen Vertrek aan het Glosso-circuit te 07h00 Terugkomst in Arendonk omstreeks 21 uur Inschrijving nog mogelijk tot 25 november ( gaat enkel door bij voldoende belangstelling) Inlichtingen en inschrijving: Staf Stoffels 03 314 43 09 0498 924351 E-mail: staf.stoffels@pi.be Website van de motorshow in Essen www.essenmotorshow.de |
|
||||
|
||||
De nieuwe Mitsubishi Lancer WRC zal in première te bewonderen zijn in Essen in aanwezigheid van de piloten.
|
|
||||
|
||||
Waar heb je dat gehoord van de Lancer? Als rally-fan weet ik dat wel graag :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() 'k zal maar lekker thuisblijven en een Mercedesje "plekken". ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Die Ferrari's, da's maar 1 zaal van de 10 hoor Huudo, en ZOO ongelofelijk lang blijven we daar niet. Gewoontegetrouw gaan we naar het centrale thema als eerste, zodat er nog niemand rondloopt en we enkele dozijnen foto's kunnen nemen. Na een half uurtje of zo beginnen de andere toeschouwers dan toe te stromen en wordt het onmogelijk om nog op je gemak foto's te kunnen nemen. Dan pakken wij ook onze biezen en de rest van de dag doorkruisen we alle andere zalen. Mét uiteraard o.a. een vast bezoek aan de grote Mercedes stand waar altijd de F1 centraal staat en er altijd intervieuws en handtekening-sessies met Mercedes-piloten zijn. En zelfs een McLaren F1-bandenwissel wedstrijd. Ik hoop dat we dit jaar nu eens 4 rappe mannen bijeen krijgen zodat we eens kunnen meedoen... Dus Huudo, please reconsider want op gebied van modelbouw (had ik nog niet vermeld zeker) is Essen een paradijs op aarde... Een bezorgd Sennake. Last edited by Sennake; 20-11-2003 at 17:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Als de financiën het toelaten zou ik mij in Essen graag deze aanschaffen(schaal 1/18):
![]() Dat zal niemand verbazen ![]() Is er eigenlijk een bouwdoos te verkrijgen van deze auto? Ik vind er precies nergens één... |
|
||||
|
||||
Quote:
Allez, we zijn weer verkocht. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ne goeie vriend van mij heeft gevraagd of ik niet meeging...
naar de motorshow in Essen... Nu ik denk wel dat ik daar op 1 dag alles ga kunnen bezichtigen, dus ik ga helaas moeten afmelden voor 1 december ![]() Alleszins toch bedankt aan Sennake die bereid was om mij mee te nemen. Er komt nu een plaats vrij, misschien zijn er nog kandidaten ?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nu niet allemaal beginnen met te zeggen dat je niet meegaat om mij te dwingen je van gedacht proberen te veranderen zodat ik er jou ook ene moet trakteren eh ![]() (Wat niet betekent dat ik er gene ga trakteren zelle ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|