![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Geen BMW
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Het was persdag vandaag.
Oa. WERELDPREMIERE van de MITSUBISHI WRC met Panizzi en Cowan. Zeer lelijke auto, met achterspoiler halverwege koffer-deksel. Toyota, Citroen, Peugeot, Renault, Honda, ... staan er ook; In hal 4 en boven in hallen 8.1 en 9.1 waren er wel vele plaatsen leeg, mischien komen daar Porsche en BMW te staan? Verder nog gezien vandaag : Ickx, Heidfeld, Pirro, Werner, Biela, Kristensen, Capello, Abt, Winkelhock, Schneider, Albers, Heger, Lohr, en nog vele anderen. Je krijgt er heus wel je tijd goed om. Groetjes, DANNY. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tssss en dan maar klagen dat hij cursussen moet gaan volgen op 1 december. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik vrees geen BMW. Ze staan niet op de lijst van standhouders op de officiële site. Gelukkig is Schnitzer er nog
![]() |
|
||||
|
||||
Essen ... 't was echt Boring gisteren ... enkel eigenlijk Hal 1A met een paar fraaie F1-bolides van Ferrari ..
I came .. I saw .. I got bored
|
||||
|
||||
Als de stand van "Chater's" er maar staat
![]() DE autosport-boeken en DVD's stand, waar ik elk jaar gouden zaken doe. Tip : betaal er met je VISA-kaart in Engelse Ponden, dan doe je ongeveer 30% profijt! |
|
||||
|
||||
Chaters staat er normaal wel, ik had ze toch gezien bij lijst van standhouders.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Lap, ik heb het spek aan mijn been... wegens overvloed aan werk, dien ik dus verstek te geven voor Essen... Sorry jongens, maar ik kan er echt niet tussenuit... ![]() |
|
||||
|
||||
Dan zijn we met 10 en stel ik voor dat zowel Huudo als ik 5 man laden? Is goedkoper aan naft en parking...
@Mistery : volgende keer beter dan maar? |
|
||||
|
||||
joema mistery toch...
![]() |
|
||||
|
||||
ben zelf ook maandag in Essen,
maar heb al vier man 'ballast' bij ! See you in Essen ! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() aan de gasten die hun verveeld hebben ginder: Dat komt er van als je alleen gaat. Wanneer je in clubverband reist heb je altijd elkaar nog om lol te trappen en je te amuseren, ook al valt het programma of hetgeen er te zien is een beetje tegen. Ik denk terug aan de zondag van de Condroz rally. Koud, regen, lang wachten enz. kortom, ideale situatie om "verveeld en depressief" te worden. Maar... als je met een bende bent is het altijd lol, zeveren en lachen - al was het maar met je eigen miserie. ![]() Dat BMW en Porsche er niet zouden zijn, maakt me alleen maar happy en mijn petards en andere thunderflashen liggen al klaar voor op de Ferrari stand. ![]() ![]() Ik kijk er al naar uit. Tot morgen! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|