![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Geen revolutie dus bij Ferrari, maar eerder een normale gang van zaken te noemen. Alles nog eens verder doorontwikkeld, fijngeslepen, bijgeschaafd. De vraag is natuurlijk, moet Ferrari wel met een revolutionair gewijzigd uitziende wagen voor de dag komen. 't zijn immers de anderen die de sprong voorbij de Scuderia moeten proberen te maken en niet andersom. Afwachten of de challengers in hun opzet zullen slagen. Trouwens, dat Ferrari nog maar lang in het rood blijft. Er moeten immers toch nog zekerheden zijn in het leven, niet? ![]() |
|
||||
|
||||
ferrari heeft nieuw ronderecord op valencia 1:09.432
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
wel ff opmerken dat het ronderecord nog met de oude F2003-GA was ... De williams is al de nieuwe
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Idd, twas een beetje een hybride ferrari...
|
||||
|
||||
Quote:
Dus er is nog heel wat dan vernieuwd moet worden ![]() Het grootste stuk van Schumi's test was onderdeel van een tyre-evaluation programma ..... Wie weet hebben ze bij Bridgestone het geheim van Michelin ontdekt ![]() ![]()
![]() Last edited by airco; 28-01-2004 at 23:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bwa .... Vanwaar komt het dan dat de 2004-wagens er overal nog een stuk van de 2003-tijden afdoen ....
Ok, iedere winter worden er ronderecords gebroken ..... Maar het valt me op dat tijden ten opzichte van deze zomer meer dan een seconde gezakt zijn .... Dit terwijl algemeen wordt aangenomen dat warmere temperaturen beter zijn voor de tijden. - Bovendien zouden motoren dan nog eens PK's hebben moeten inleveren .... Persoonlijk geloof ik niet dat er veel PK's ingeleverd zijn bij de motoren .... Ok, de winst zal misschien niet zo spectaculair zijn dan vroeger (toen er op een winter 50 PK gevonden werdt .... maar PK,s verliezen twijfel ik aan) Vergeet ook niet dat veel fabrikanten ook vorig jaar al hard de nadruk legden op betrouwbaarheid (gezien de nieuwe puntentelling).
|
|||
|
|||
Ferrari doet zeer geheimzinnig over de nieuwe motor. Ze zouden een aantal "nieuwe metalen" gebruiken: zeer sterk en toch nog zeer licht waarschijnlijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
maar een motor geeft in principe meer power bij iets koelere temperaturen niet? het kan natuurlijk dat dat bij F1 anders ligt, daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur steken ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Waarom zochten ze dan tot vorig jaar bij de quali iedere keer het gaatje zon op ? Toch omdat banden dan softer worden ==> meer grip
niet ?
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|