![]() |
|
|
||||
|
||||
Waarom zou ik trots moeten zijn op een Nederlands Formule 1 team wat we niet eens hebben?
Spyker is niet meer dan de zoveelste naam voor de faciliteiten van Jordan, de wagen zelf is een update van de Jordan jaargang 2004. Spyker F1 is nog steeds een Ltd. i.p.v. een BV. Het enige wat Nederlands is de gammele financiering van dit vehikel ![]() Ik heb toch echt in het begin van het jaar gelezen dat Albers een betaalde rijder was i.p.v. een betalende rijder. Naar nu blijkt dus gewoon een betalende rijder, kijk daar mogen we Albers gewoon op afrekenen. Ik heb een hekel aan mensen die een loopje nemen met de waarheid. Een waarheid die in de autosport vaak ver te zoeken en nog veel vaker het daglicht niet kan verdragen. Aangezien niemand inzage heeft in de contracten en betaalschijven is het voor ons allemaal een beetje speculeren. Er zijn wel een aantal zaken die simpelweg vragen oproepen: -Een van de sponsors is die bedrijvendokter? Leest dan niemand een krant? Als je met zo iets in zee gaat weet je dat je russische roulette speelt. -Zakendoen met Colin Kolles? Dat is russische roulette zonder lege kamers. Kijk maar eens naar zijn verleden in de autosport ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
spyker (Mol) heeft zelf ook gezegd dat Albers betaald werd
|
|||
|
|||
Lees: "je sponsor betaald ons X miljoen en wij als team betalen daar je salaris uit, groot aan 1/X."
|
|
||||
|
||||
Ik vind het niet slecht dat Albers eruit gehaald wordt. Die heeft werkelijk niks laten zien in de F1. Ik ben ook nooit een Verstappen-fan geweest, maar die had héél af en toe nog geniale momenten...
|
|
||||
|
||||
http://www.spykerf1.nl/?pag=94
Moest de wagen zo snel zijn als de webmaster, ze zouden nog mooie dingen laten zien ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
morgen stapt Christian Klien in de Spyker ipv de Honda
(bron: www.pitstop.tv)
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dat door Mark gequote bericht van ene Raymond vind ik heel erg plausibel. Het lijkt erop dat er weer eens een paar overenthousiaste mensen bij de neus genomen zijn door doorgewinterde F!-ratten. Dit is (als het waar is) een wurgcontract waarbij het doortrapte contract van Perridon met Rothengatter/Verstappen verbleekt. Ik heb die man echt zien huilen toen hij inmiddels door had gekregen waarvoor hij nou eigenlijk precies getekend had. Van verdriet of van woede of een combinatie, ik weet het niet, maar zijn tranen waren echt.
|
||||
|
||||
Een mooi (of is het een triest) stukje op NU.nl: Spykerhard onderuit
Enkele quotes uit dat stukje: Quote:
|
||||
|
||||
Toppertje
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat komt Mol weer uit bij zijn originele plan, zijn eigen "Lost Boys Formule 1 team". Wat betreft het voortbestaan van Spyker Cars, dat staat dan ook op losse schroeven. Dankzij de familie Mol en vrinden is dat in leven gehouden, ondanks de wat kleurrijk voorgestelde toekomst van Spyker destijds door Muller.
De verhalen over het aantal verkochte wagens schijnt nogal dubieus te zijn. De wagens zijn verkocht vanuit de fabriek aan een aantal importeurs. Het aantal fysieke klanten is dus vele malen kleiner. Er is dus nog een voorraadje Spykers ![]() Het verhaal in HP / De Tijd van enkele weken terug was dus correct, we kijken met smacht uit naar 15 september. Dan komt een van de Kolles-clausules in werking of niet uiteraard ![]()
|
||||
|
||||
Wat ik ergens gelezen heb is dat Yamamoto 15 milj. heeft betaald voor zijn zitje voor de 2e helft van het seizoen. Da's een hoop geld, dus weet niet of het waar is, maar dat scheen dan weer net genoeg te zijn om Schnaider af te betalen.
|
|
||||
|
||||
Nou, 't ziet eruit alsof ik mijn "weddenschap" zou winnen:
http://forum.depaddock.eu/showpost.p...3&postcount=15 ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 11 (0 members and 11 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|