![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De Porsche van, als ik mij niet vergis, "Brody" had daar ook last van van een afgebroken wiel.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de porsche van speedlover(221) ook met 3 wielen op een takelwagen zien doorkomen.
|
||||
|
||||
Ok, dan heb ik my vergist. Ik heb die ook op de takelwagen gezien.
|
|
||||
|
||||
Dan heb ik het toch niet verkeerd gehoord.
![]() |
|
||||
|
||||
De Seat kreeg ook af te rekenen met een afgebroken wiel. Jammer genoeg kon de schade niet meer hersteld worden.
Grtz
|
||||
|
||||
Was aandrijfas van gele 1 serie lag juist voor insteken eerste linkse
|
|
||||
|
||||
Was al gemeld.
![]() |
|
||||
|
||||
Wel zoals ik al gemeld had had ik het zeer naar mijn zin. Een blunders gezien van CZ . Toen de ginetta still viel net voor de heuvel op te gaan , komen er 2 takel wagens aan juist op het moment dat de ginetta weg rijd.Rijden die takelwagens bijna elkaar nog aan door slechte comunicatie. En de crash van de Z4 en een clio.
Ik heb nog met mijn collegas gesproken sommige willen volgend jaar mee terug.Andere willen alleen komen als bgtc rijd, ik ga tog proberen hen mee te krijgen. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het iemand anders was opgevallen, maar hoeveel stop and go zijn er wel niet geweest. Bij mijn weten bijna non-stop. Wij zijn ook moeten binnenkomen, reden weten we niet maarja
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Meestal ging het om te snel rijden tijdens de "Code 60" of omwille van inhalen onder geel.
|
|
||||
|
||||
te snel rijden?
![]() Last edited by guntha; 11-11-2008 at 18:57. |
|
||||
|
||||
Zou het niet weten