![]() |
|
|
||||
|
||||
Heb je die foto van Bouvy op een groter formaat want dat is een SCHITTERENDE foto
|
||||
|
||||
Uiteraard, de foto's die hier staan zijn bewerkt en verkleind om niet te zondigen tegen de Paddock-regels.
|
|
||||
|
||||
Mijn fotokes
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als er nog fotos nodig zijn,gelieve mij het te laten weten. Ik heb het geluk gehad om veel fotos te kunnen nemen vanuit de paddocks en vanop de startgrid zelf ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Weeral heel wat mooie foto's gezien hier, keep on going!!
![]() Ik heb verspreid over twee dagen ook weer bijna 200 fotokes getrokken, normaal komen er morgen paar online en zal ze dan posten.
|
||||
|
||||
Alvast ook een grote proficiat voor Jurgen Vanhoover die in de 2de sessie van de Mini Cooper Challenge met de overwinning ging lopen!. Hij reed van start tot finish aan de leiding
![]() ![]() ![]() ![]() Wie komter dan kijken? Groetjes |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
schitterend foto's van iedereen hier trouwens dat geeft altijd een mooi beeld van hoe het was zonder erbij te zijn, rtv en sporza hebben dit weekend trouwens ook hun bijdrage geleverd tot het visuele ... keep it up!
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Héhé AlesiRed27 heeft een fototje van mij gemaakt
![]() Mvg |
|
||||
|
||||
Hi,
Op verzoek van iemand uit het Mini - kamp...een aantal foto's van die betreffende Mini. Als de maat niet goed, moet iemand het maar zeggen... Groetjes Yvonne Last edited by Yvonne; 28-03-2005 at 19:29. |
|
|||
|
|||
@Thomaske,
Als je 'm "in't groot" moet hebben, weet het maar te zeggen! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Mijna ma sponsort hem (Industrial Service) daarmee valt het mij op ![]() Last edited by Yannick R; 28-03-2005 at 18:34. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|