![]() |
|
|
|||
|
|||
Kijk beste Huudo:
Voor mij is ook alles nieuw en ik kan enkel maar lezen wat ik zie. Veel zaken moet ik van de eerste thread beginnen lezen om mee te zijn in het verhaal en ik betreur sommigen hun afscheid als vind ik deze van Mistery overbodig, ken ik de ware oorzaak niet van Driesco zijn afscheid en nog veel minder de troubles met Rubinio. Wat ik wel zie is dat hun namen er nog staan, en dat je hen vorige week nog kon mailen, wat ik ook gedaan heb. Toch vroegen deze mensen expliciet om hun schrapping, niet meer, niet minder. Als we dat dan concluderen dan komt er ineens een bak kritiek. Je zou voor minder schrik krijgen om hier iets te posten. En ja Huudo, ik ben misschien wel een Newbie maar geen kind meer met mijn 41 zomers. Je gaat toch niet vergaderen als iemand zelf vraagt om een schrapping, dan doe je dat toch gewoon. Als ik jullie was zou ik mijn tijd steken in het feit uit te zoeken waarom bepaalde mensen van dit forum willen verwijdert worden. Misschien komen jullie daar tot bepaalde vaststellingen. Als Newbie krijg ik het gevoel dat jullie werken met 2 maten en 2 gewichten. Sommigen kunnen en mogen alles, anderen moeten zwijgen. Als kritiek (zowel positief als negatief) op jullie aanpak niet mag vraag ik mij af waarom jullie jezelf een forum noemen.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Neem aan dat het niet Dries is, aangezien Alain al meer dan 800 posts telt... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Ik heb de post even ge-edit om geen verwarring meer te zaaien. Nu zou het voor iedereen duidelijk moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mij niet gelaten, ik kom nog graag op de paddock, maar bij veel discussies die ik hier lees heb ik toch mijn bedenkingen, en dat mensen als beide Dries'en hun conclusie trekken, tja, deze hebben dan ook al één en ander bewezen in de autosport elk op hun manier... maar zelfs als ik dit post word ik al als meeloper beschouwt, dit is spijtig genoeg ook de paddock... |
|
||||
|
||||
We moeten nu even opletten dat we in deze thread niet meegesleurd worden in een oeverloze discussie waarin misschien nog meer slachtoffers vallen (gewild of ongewild).
Het forum is wat het is, een plaats waar autosportliefhebbers van beide zijden van de draad, amateurs of beroeps en alles wat er tussen valt, hun zegje kunnen doen. Je kan ook niet verwachten dat alle "posters" uren zitten te zoeken om uit te vissen of wat ze schrijven ook 100% strookt met de waarheid. Krijg je eens een bolwassing omdat er iets niet klopt, moet je dat er maar bijnemen. Kern van de zaak is en blijft dat we op korte tijd twee waardevolle leden hebben verloren. We kunnen enkel hopen dat onze admins of een lid die ze tegen het lijf loopt, hen kan overtuigen verder lid te blijven. @flugel Iedereen heeft al eens zijn bedenkingen. Niemand is een meeloper omdat je ook eens je mening zegt. Het blijft tenslotte wat het is ... jouw mening ! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|