![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hebt ge soms een contactadres voor de Shop in Opwijk? Of is er daar een website van? Bij Antwerp Karting kunt ge alleszins ook schoenen en handschoenen kopen... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Schumi draagt nochtans een OMP
![]() |
|
||||
|
||||
Bij ADS racing vindt ge zowat alles van alpinestars.
Heb er alleen het telefoonnummer van! Super sympathieke kerel, alleen moet ge frans babbelen! 0472/64.63.12 Greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Euhm... goei vraag! Ik zal je morgen het adres doorsturen per mail! Dieje brave meneer is ook regelmatig aanwezig op races met een stand!
Hou uwe mail maar in de gaten! ![]() greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ook wel goed te weten dat hij aanwezig is met een stand... Dan ook tijdens Racing Festival neem ik aan... Ik zou m'n pak tegen 6 oktober willen hebben omdat ik dan een kartraceje heb. ![]() |
|
||||
|
||||
@ Dirtdevil
Kun je mij even in cc zetten ? @ Belle Klik eens op Autobanden Vereeken ... Ik denk dat de overal een AWS zal worden. Stand21 is "schuun gerief", maar blijft aan de ribben plakken. ![]() ADS heeft een site www.adsracing.be, maar dit blijken enkel twee losse pagina's te zijn. (link werkt niet, wel te vinden via Google) Last edited by Pat; 15-09-2005 at 01:04. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik kan desgewenst aan MQ www.motorquality.it geraken kijk maar eens bij motorsport equipment en/of kart zeg maar wat je wil dan bezorg ik een nettoprijs . Ik ben er zelf op gebotst doordat ik brembo's zocht...en gekocht heb .
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|