![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat te zeggen van een dinsdagavond vertrokken, woensdag testdag in Silverstone en woensdagavond nog terug? Met de auto en zonder overnachting (slechts 1 dag verlof gekost, maar wel gans de dag F1's zien bollen en een krabbel van Mika als extra bonus). Kort maar krachtig. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Vertrek van de bus: vrijdag vanaf 20.00. - terug zondag laat. Opstapplaatsen: Flanders Expo Gent - Crown Plaza Berchem - P69 Zolder. Vertrek op donderdag: uitgesloten!!! Vertrek op zaterdagmorgen: niet relevant - dan heb je te weinig tijd daar ter plaatse. |
|
||||
|
||||
Verlof pakken is idd niet voor iedereen gemakkelijk. We moeten dus een plan proberen op te zetten zodat we het voor zoveel mogelijk mensen kunnen realiseren.
Vrijdagavond vertrekken..........dan de nacht door. Dan zijn we zeer vroeg in Le Mans. Dan hebben de hele zaterdag voor het circuit. 's avonds een hotel, jeudherberg in de buurt van Le Mans. Zondagmiddag terug. Want als het een timing a la DTM gaat worden dan zijn we op zondag +/- 15.30 klaar met racewagens kijken ![]() Een voordeel is wel dat de tickets waarschijnlijk aan de goedkope kant zijn. Dat is een van de kenmerken van het DTM. Wanneer die info bekend is kunnen we eens gaan rekenen aan een voorstel. Indien die info te lang op zich laat wachten kunnen we alvast het gedeelte "overnachting + bus" regelen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook wel zin om mee te gaan.
Het beste lijkt me ook vrijdagavond vertrekken, maar liefst niet s'avonds opstappen op P69 ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Gaat de bus wel onder de tunnel door?
Ik zou P69 niet de grootste homo parking van België noemen. Het is een rare parking. Is mooier gezegt. Vindt je niet? ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Prijzen van de tickets zijn nog niet bekend, dus eens een mailtje gestuurd naar de DTM. Tevens gevraagd of er een korting is voor groepen van +/- 50 personen. Binnen twee uur een antwoord!
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 01-03-2006 at 17:26. |
|
|||
|
|||
Wat zal zo'n busreis ongeveer kosten?
Mvg... |
|
||||
|
||||
Heb ook wel intresse afhankelijk van budget
zouden normaal met 3 man zijn ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus please mannen, ik denk dat Mark enkel de intentie had om eens te polsen of er voldoende interesse is om er überhaupt aan te beginnen. Ik denk dat het wel duidelijk is, dat die interesse er is. Zaak dus om de koppen bij elkaar te steken, te kijken wie wat gaat doen enz. Als het plaatje dan redelijk in elkaar zit, veronderstel ik (weet ik wel zeker), dat we hier een volledig voorstel op tafel zullen krijgen. Dus ik denk dat we beter geduldig kunnen wachten en hopen dat er voldoende interesse is om een bus al redelijk gevuld te krijgen. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Wie weet wil Dunlop wel iets speciaals doen als we als gekke Belgen Vanina gaan aanmoedigen. ![]() Misschien maken we de tickets wel ![]() Last edited by Chauffeur; 01-03-2006 at 18:44. |
|
||||
|
||||
Fijn dat je die inspanning wilt doen.
|
||||
|
||||
Quote:
De juf heeft het momenteel al goe druk met voorbereidingen voor haar schoolreis naar Circuit Zolder tijdens de Belcar op 29/06! 12 tot 14-jarigen laten rondlopen op circuit, ik hou m'n hart al vast... |
|
||||
|
||||
Toen ik het programma voor dat weekend in Le Mans zag, begon ik al te watertanden.
Ook vond ik het héél jammer dat er geen DTM in Spa is dit jaar, en de DTM wil ik toch wel een keertje zien dit jaar. En dan het Franse GT er ook nog eens bij, dat beloofd een topweekend te worden. Ik toon dus zeker ook wel interesse. Liefst vertekken op vrijdagavond, zodat we zaterdag morgend ter plaatse aankomen. En zondagavond terug in België. Dat zou maar één overnachting in een hotel betekenen ook.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat betreft deze thread, het is inderdaad de bedoeling om te kijken of er animo voor is. Om zoiets te organiseren voor 5 man is niet motiverend. Maar als we de bus goed gevuld krijgen is dat wel een stimulans ![]() Als alle informatie bekend is zullen we een prijs per persoon bekend maken.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Met een hele bus zie ik dat wel zitten. Bakskes bier mee en hopla
![]() Het aantal deelnemers zal afhangen van het kostenplaatje, zoals altijd, maar het lijkt me zeker haalbaar. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|