![]() |
|
|
View Poll Results: Belcar FIA GT3, uw mening...... | |||
Belcar FIA GT3, ik zie het helemaal zitten. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 25.49% |
Belcar FIA GT3, mwoah......mogen we nog enkele exoten behouden? |
21 | 41.18% |
Belcar FIA GT3, nee.......ik zweer bij GTA/Klasse 1 |
3 | 5.88% |
Belcar FIA GT3, nee.......ik wil een mix van toerisme en GT's |
11 | 21.57% |
Belcar FIA GT3, door alle veranderingen ben ik alle interesse verloren in deze klasse. |
1 | 1.96% |
Belcar FIA GT3, jullie doen maar............maakt me niet uit, ik blijf Belcarfan. |
2 | 3.92% |
Belcar FIA GT3, iets anders.............. |
0 | 0% |
Voters: 51. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Liefst enkele exoten houden...
Ik heb regelmatig op dit forum gelezen hoe fier de Belcarsupporter wel is dat er in het kampioenschap TWEE Vette's C5-r meerijden. De volgende race in Spa zelfs DRIE!! Geven jullie dat dan zo graag op? Ik ken er zelf te weinig van, dat kan ik alleen maar eerlijk toegeven. Indien FIA GT3 hetgeen is dat teams, rijders en liefhebbers het liefst zouden zien gebeuren, so be it. Dan moet je daarvoor gaan. Maar schrijf de exoten aub niet af. Ze geven menig liefhebber kippevel als ze over het asfalt scheuren... J. |
|
|||
|
|||
Ik blijf Belcar fan in hart en nieren
|
|
||||
|
||||
Ik denk juist dat het voor Gillet goedkoper is om GT3 te gaan, in plaats van geld in de wagen te blijven pompen om maar dichter bij de GT2's te komen. Ik begin steeds meer fan te worden van het GT3 principe. Goedkoop, enorme varieteit en gelijke velden. En nog steeds 'supercars'.
Last edited by Bramzel; 22-09-2006 at 13:32. |
|
||||
|
||||
ik blijf bij de mix van gt's en tourisme wagens, ik kan er niets aan doen ma voor mij zijn zo'n tourisme wagens echt leuk om naar te zien en als daar af en toe een snelle gt bolide tussen rijd is het nog mooi meegenomen ook
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|