![]() |
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit maar je bent de zwarte doorschijnende zonneband vergeten niet
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Is echt wel een mooie levery, en natuurlijk ook goed gebouwd !
|
|
||||
|
||||
Last edited by scoobyfreak; 04-03-2007 at 17:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
@Loeten, de lichtjes zitten er in hoor, maar je ziet et niet goed greetz en bedankt voor de reactie's |
|
||||
|
||||
Prachtig resultaat.
![]() Je kan je zwarte zonneband maken met wat folie die ze gebruiken om de autoruiten te blinderen. Ken je niemand die thuis is in de tuningwereld, dan kan je misschien eens vragen achter wat overschotjes van die folie. Of je kan deze zonneband ook langs de binnenzijde verven/spuiten met smoke (x-19) van Tamiya.
|
|||
|
|||
Prachtige auto en perfect afgewerkt !
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb gemaakt met transperant zwart, hier een foto ervan, verder is hij knap
![]() |
|
||||
|
||||
Ik denk dat een maat van mij nog zo een rol ruitenfolie heeft liggen. Ze gaan wel weer raar kijken maar alee
![]() Thx voor de tip |
|
||||
|
||||
Deze even terug boven halen, ik heb een paar verbeter werkjes gedaan vandaag
1 De sticker van de renstal klopte niet die op de zijruit ging. Het moet autostal atlantic zu-ijn ipv duindensel. (Mijn vader had van domino eens een gratis decal val gekregen van de wagen van Hosten om dat logo van domino voor iets te gebruiken) En wat bleek nu, dat Hosten ook voor autostal atlantic rijdt. Dus gewoon vervangen en probleem opgelost Goe hij eerst was ![]() en nu met het nieuwe decaletje (achter de naam op de zijruit) ![]() 2 Ik was de letters "eter" kwijt geraakt die op de motorkap ging, maar flame heeft dat opnieuw afgedrukt voor mij, en at is nu ook weer voledig (bedankt Flame) eerst (tussen het blauw en naad van de motorkap) ![]() nu ![]() en nog even jullie mening, zo ik deze velgen plaatsen? hij heeft daar ook mee gereden. Of zou ik die van nu laaten zitten. ![]() |
|
||||
|
||||
zijn beiden mooi
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. Ik zou de 6-spaaks laten zitten. Die staan heel goed op een Corolla.
|
||||
|
||||
Ik zou de 6-spaaks niet nemen precies omdat nagenoeg alle Corolla modellen hiermee zijn uitgerust. De 15-spakers (als ik goed geteld heb
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
de 15 spakers, maakt de auto stoerder .....
|
||||
|
||||
De 15 spaaks maar dan wel met 4 gaten en geen 5
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|