![]() |
|
|
|||
|
|||
Mag die van mij zo blijven ?.
![]() |
|
||||
|
||||
Rrubinio en Bart,
Beide sigs voldoen aan de normen. |
|
||||
|
||||
Tiens, als ik mijne bestaande sig vergelijk met die van Sennake, ga ik de mijne precies houden, of is die toch te groot?
|
|
||||
|
||||
Kan die van mij erdoor ?
maar anders doe je gewoon bij options gn signature weergeven , da gaat da toch ook !
|
||||
|
||||
mijne is ietskes te zwaar zeker...
|
||||
|
||||
Nu zou het moeten conform zijn.
|
|
||||
|
||||
Hhugo en vincentdb2001: Sig is OK voor mij.
JPMontoya: Ietske smaller maken en het is OK. Johan: OK voor mij maar Airco heeft het laatste woord. ![]() |
|
||||
|
||||
mijn sig: afkeur of goedkeur....................?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mark:
Hoogte: meer dan 2 keer teveel. ![]() Breedte: OK Grootte: OK |
|
||||
|
||||
Quote:
Marshal, als je de sig proportioneel verkleint zodat de hoogte 200 wordt, is alles in orde... |
|
||||
|
||||
Met het schaamrood op mijn wangen geef ik de blunder toe.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() airco
|
||||
|
||||
Marshall is idd qua hoogte van het goeie teveel. De helft zou veel beter zijn (want je hebt er dan nog een stukje tekst onder staan).
Hhugo en vincentDB zijn prima zo Johan: Eigenlijk te groot, maar op school delibereren ze he, net als hier. Trouwens: Als er mensen zijn die zeggen van ... Ik ken niks van grafische programma's en ik kan mijn sig niet verkleinen, post dan in deze thread eventjes gewoon de vraag aan mij of ik dat niet eventjes wil doen. Dan wil ik je sig wel voor jou aanpassen. airco
|
||||
|
||||
Done
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |