De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-09-2007, 21:56
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Heeft er hier niemand het gevecht gezien tussen Alonso en Hamilton naar Eau Rouge? Scheelde toch echt niet veel...
Die tik tussen de twee kemphanen bij het uitkomen van La Source was niet mis. In the good old days had de GP van Hamilton niet langer dan 400 meter geduurd
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 16-09-2007, 21:59
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Dat was een poging van Alonso om Hamilton van de baan te rammen.
Om zo leider te worden in de tussenstand.
Old 16-09-2007, 22:20
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Fonne View Post
Dat was een poging van Alonso om Hamilton van de baan te rammen.
Om zo leider te worden in de tussenstand.
Denk ik ook...De echte oorlog is nu wel losgebarsten denk ik
Reply With Quote
Old 16-09-2007, 22:26
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Hamilton zat daar compleet verkeerd, Alonso kon niet anders dan links insturen. Naar de Eau Rouge was ook zoiets. Hamilton had achter moeten blijven want had zijn positie onrechtmatig verkregen door La Source af te snijden (hogere top). Maar ik vind het de max. Ik hoop dat de spanning tss die 2 ten top wordt gedreven naar de laatste GP toe.
Alonso heeft alleszins het mes tussen de tanden de laatste GP's...
Reply With Quote
Old 17-09-2007, 06:49
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Ikzelf vond het een mooie wedstrijd maar aan de kop was er niks te beleven.

Kubica en Sutil hebben een heel mooie race gereden.

Wat voor veel fotografen zal storen was de tribune in de nieuwe chicane. Ikzelf vond dit echt niet veilig. Er moet maar eens een wagen daar in de muur gaan en brokstukken over de FIA draad vliegen. Maarja, VIPS VIPS VIPS...

Mvg...
Reply With Quote
Old 17-09-2007, 08:26
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:
Originally Posted by jan View Post
Dankzij een uitstekende beeldregie en een nimmer aflatende Kubica toch een fijne F1 race gezien op het kijkkastje. Het viel haast niet op dat er bij de eerste vier niet veel te beleven viel

Eens te meer, de puntenstand bij de rijders wordt hoe langer hoe interessanter.

PS: was het al iemand opgevallen dat DePaddockers hier geen enkel woordje van kommentaar hebben geleverd op de GP's van Turkije en Italië. Iedereen vergeten dat dit forum bij zijn oorsprong hoofdzakelijk over F1 handelde?
Wedstrijd niet gezien (ook niet vanachter strijkplank), want op het Glosso-circuit in Arendonk.

Maar jouw vaststelling was me inderdaad ook al opgevallen. Enerzijds vind ik het wel positief dat dit forum van bijna uitsluitend F1-forum in zijn prille dagen geëvolueerd is naar een veel ruimer autosportforum. Maar nu lijkt men bijna vervallen in het andere uiterste.

"Doe er dan wat aan en post zelf wat meer over F1" zullen sommigen misschien mompelen, maar mijn tijd is wat dat betreft voorbij. Ik volg het bijna niet meer en kan met moeite de teams opnoemen die meerijden.
Old 17-09-2007, 09:03
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
Hamilton zat daar compleet verkeerd, Alonso kon niet anders dan links insturen. Naar de Eau Rouge was ook zoiets. Hamilton had achter moeten blijven want had zijn positie onrechtmatig verkregen door La Source af te snijden (hogere top). Maar ik vind het de max. Ik hoop dat de spanning tss die 2 ten top wordt gedreven naar de laatste GP toe.
Alonso heeft alleszins het mes tussen de tanden de laatste GP's...
Hamilton zat wel op die positie doordat Alonso hem naar daar verdreef.
Old 17-09-2007, 09:33
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Hamilton kon de actie van Alonso duidelijk niet apprecieren.
Quote:
Ik vond het niet bepaald een sportieve actie. Er was genoeg ruimte om de bocht zonder problemen te ronden. Ik vind het gewoon jammer dat iemand die zoveel klaagt over andere coureurs, iemand tegen wie ik opkijk, me zo van de baan drukt. Ik had geluk dat ik een uitloopstrook kon gebruiken.
Het lijkt mij dat Alonso McLaren heeft willen chanteren om onder zijn contract uit te komen.
Quote:
Ik ben nog steeds optimistisch. Dat is misschien moelijk te geloven, maar Fernando heeft maar een puntje van me afgenomen vandaag. Ik leid nog steeds het kampioenschap. Het was een zware week en het was waarschijnlijk zwaarder voor mij dan voor Fernando, want... Misschien moet ik niks meer zeggen.
Reply With Quote
Old 17-09-2007, 10:30
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:

PS: was het al iemand opgevallen dat DePaddockers hier geen enkel woordje van kommentaar hebben geleverd op de GP's van Turkije en Italië. Iedereen vergeten dat dit forum bij zijn oorsprong hoofdzakelijk over F1 handelde?

het is idd tekenend dat er de voorbije weken meer over 'het schandaal' geschreven wordt, dan over de GP's
Old 17-09-2007, 11:01
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
het is idd tekenend dat er de voorbije weken meer over 'het schandaal' geschreven wordt, dan over de GP's
En zelfs daarover werd tussen 5 augustus en de strafbepaling van afgelopen week niets op het forum gepost
Reply With Quote
Old 17-09-2007, 14:09
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Het scheen oorlog te zijn tussen de fotografen en de organisatie. Iemand nog wat van gemerkt?

http://www.fritsvaneldik.nl/webpost/
Reply With Quote
Old 17-09-2007, 14:46
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Pittig verhaaltje.
Waren er niet gelijkaardige problemen toen de DTM te gast was op Spa?
Old 17-09-2007, 16:59
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Haha ben ik blij dat ik de GP op den TV heb gezien ipv mezelf weer voor schut te laten zetten daar in de Spa GP.

Wat erg voor de fotografen, ik kan me goed inbeelden wat een frustratie het gaf daar. Hopelijk krijgt dat een staartje!
Reply With Quote
Old 17-09-2007, 20:41
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
... PS: was het al iemand opgevallen dat DePaddockers hier geen enkel woordje van kommentaar hebben geleverd op de GP's van Turkije en Italië. Iedereen vergeten dat dit forum bij zijn oorsprong hoofdzakelijk over F1 handelde?
Is mij opgevallen. Misschien omdat er in die weekends resp. de Champcar en de 24u in Zolder plaats hadden. En daar is wél veel over geschreven.

En ik denk inderdaad dat velen niet (meer) weten wat de geschiedenis van De Paddock is, en die gaat veel verder dan de geschiedenis van dit forum in deze huidige vorm. Item voor de nabije toekomst (misschien de autosportluwe winter)
Old 17-09-2007, 21:11
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by corvetteboy View Post
Pittig verhaaltje.
Waren er niet gelijkaardige problemen toen de DTM te gast was op Spa?
Heftig stukje van die Frits. Tijdens de DTM in 2005 waren er ook van die strubbelingen, was wel een andere organisator Toch is er 1 factor gelijk, namelijk het circuit Het blijft een apebende daar!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules