![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dat was een poging van Alonso om Hamilton van de baan te rammen.
Om zo leider te worden in de tussenstand. |
|
||||
|
||||
Denk ik ook...De echte oorlog is nu wel losgebarsten denk ik
|
||||
|
||||
Hamilton zat daar compleet verkeerd, Alonso kon niet anders dan links insturen. Naar de Eau Rouge was ook zoiets. Hamilton had achter moeten blijven want had zijn positie onrechtmatig verkregen door La Source af te snijden (hogere top). Maar ik vind het de max. Ik hoop dat de spanning tss die 2 ten top wordt gedreven naar de laatste GP toe.
![]() Alonso heeft alleszins het mes tussen de tanden de laatste GP's... ![]() |
|
|||
|
|||
Ikzelf vond het een mooie wedstrijd maar aan de kop was er niks te beleven.
Kubica en Sutil hebben een heel mooie race gereden. Wat voor veel fotografen zal storen was de tribune in de nieuwe chicane. Ikzelf vond dit echt niet veilig. Er moet maar eens een wagen daar in de muur gaan en brokstukken over de FIA draad vliegen. Maarja, VIPS VIPS VIPS... Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar jouw vaststelling was me inderdaad ook al opgevallen. Enerzijds vind ik het wel positief dat dit forum van bijna uitsluitend F1-forum in zijn prille dagen geëvolueerd is naar een veel ruimer autosportforum. Maar nu lijkt men bijna vervallen in het andere uiterste. ![]() "Doe er dan wat aan en post zelf wat meer over F1" zullen sommigen misschien mompelen, maar mijn tijd is wat dat betreft voorbij. Ik volg het bijna niet meer en kan met moeite de teams opnoemen die meerijden.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Hamilton kon de actie van Alonso duidelijk niet apprecieren.
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
het is idd tekenend dat er de voorbije weken meer over 'het schandaal' geschreven wordt, dan over de GP's
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Het scheen oorlog te zijn tussen de fotografen en de organisatie. Iemand nog wat van gemerkt?
http://www.fritsvaneldik.nl/webpost/ |
|
||||
|
||||
Pittig verhaaltje.
Waren er niet gelijkaardige problemen toen de DTM te gast was op Spa?
|
||||
|
||||
Haha ben ik blij dat ik de GP op den TV heb gezien ipv mezelf weer voor schut te laten zetten daar in de Spa GP.
Wat erg voor de fotografen, ik kan me goed inbeelden wat een frustratie het gaf daar. Hopelijk krijgt dat een staartje! |
|
||||
|
||||
Quote:
En ik denk inderdaad dat velen niet (meer) weten wat de geschiedenis van De Paddock is, en die gaat veel verder dan de geschiedenis van dit forum in deze huidige vorm. Item voor de nabije toekomst (misschien de autosportluwe winter) ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|