![]() |
|
|
||||
|
||||
Voorlopig vind ik de McLaren wel de mooiste wagen. Hierbij vallen voor mij de onjuiste verhouding van achter- en voorvleugel ook het minste op. Ik denk dat dit vooral door de livery komt.
Wat me bij McLaren opvalt is de luchtinlaten in de sidepods. Ovaal gevormd, en ze lijken zeer klein in vergelijking met de andere twee gepresenteerde wagens. En de gepresenteerde wagen was ook niet geheel dezelfde als de wagen waar nog persfotos van vrijgegeven zijn. Met name de voorvleugel bedoel ik dan: de zijplaatjes van de voorvleugel zijn bij de persfotos dubbelwandig. Lijkt me toch vreemd. Wat zouden ze hier mee willen bereiken? Een luchtstroom recht op de voorbanden om deze wat te koelen? ![]() bron: f1.gpupdate.net
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Neen Andy, we kunnen niet in slaap vallen door de lijmsnuiverij, het is echter wel een illustratie van hoe de F1 door de jaren heen verkommerd is tot wat het nu is: wagens die op speelgoed autootjes lijken. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De renault heeft precies een enorme grote neus. Wel een opvallende liverie dit jaar.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() toen ik em net zag op racing1.de dacht ik eerst dat het om een nieuwe versie van de formule renault 2.0 ging, GENE ZEVER ![]() ![]() Stel u nu eens voor dat zo ne playmobile auto kampioen wordt, welk imago gaat de F1 dan wel nie krijgen ?? ook de williams werd vandaag aan het volk getoond, deze valt toch nog iets of wat mee. ![]() Misschien kan bmw terug zijn walrus neus boven halen ![]() Last edited by smiley; 19-01-2009 at 17:14. |
|
||||
|
||||
Ik vind de Renault echt niet mooi, zeker die neus niet. Wat is me dat voor een gedrocht ??
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Inderdaad
![]() Weinig sponsoring op de Williams. Opnieuw een jaar met verlies voor Williams? Last edited by FIRE; 19-01-2009 at 20:37. |
|
||||
|
||||
De wagen staat nog niet in z'n definitieve livery, mss komen er nog wat sponsors bij?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Het lijkt wel een beetje op die walrus-neus van een paar jaar terug bij Williams. De liverey van Renault vind dan wel weer iets hebben.
Verbaas me wel dat banken als ING en RBS vrolijk (mogen) doorgaan als sponsor. Alletwee zwaar aan de doping (lees: injecties van de overheid). Tijd voor kamervragen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
De nieuwe BMW (naast de oude):
![]() |
|
||||
|
||||
Haha das om de mensen eraan te laten herinneren dat ze ook wagens kunnen maken waarvan de verhoudingen wel kloppen
![]() De neus op de bmw heeft toch wat weg van de walrus enkele jaren terug. |
|
|||
|
|||
Toch vind ik, op de achtervleugel na, de nieuwe wagen mooier. De oude wagens zien er door al die flappen rommelig uit. De nieuwe ziet er lekker clean uit.
|
|
||||
|
||||
o de nieuwe formule BMW
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|