![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik heb een mailtje gestuurd naar de VRT, als we dat nu eens allemaal doen brengt het misschien wat aarde aan de dijk.
En inderdaad, zoals die mannen op de BBC, da soort verslaggeving zou ik best wel willen doen, en geef toe, als het op uitleggen aankomt kan ik best men mennetje staan denk ik. Let's give it an try |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ja lap, weer last van die RSI en waarom? Waarom? De VRT luistert toch niet naar ons
![]()
|
|||
|
|||
Wie of Wat is RSI ?
|
|
||||
|
||||
"Repetitive Strain Injury" (http://www.repetitive-strain-injury.com/)
Een blessure die onstaat door het uitvoeren van steeds dezelfde bewegingen. Komt vaak voor bij mensen die veel met de PC werken. Meest voorkomende symptomen zijn pijn in de polsen, nekpijn, hoofdpijn. Ziekte van de nieuwen tijd hé. Naar de VRT mailen is dus eigenlijk een vorm van massochisme ![]()
|
|||
|
|||
LOl, nie slecht gevonden maar het helpt wel als je daar iemand kent zulle. Zker de verkoop van de Zillion nie gezien, we zijn daar bijna elke dag in beeld geweest. En ge weet maar nooit he. Een neen hebben we, een ja kun je afdwingen
|
|
||||
|
||||
Nu is het welletjes geweest. Thread gesloten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Potverdomme, ik heb RSI....even naar de apotheker om te zien wat ik daartegen kan nemen ![]() edit: ola thread was gesloten, nie gezien
|
||||
|
||||
Mjah het over en weer gescheld naar de commentatoren ging hier even iets te ver. Ook ik ben in 1 van mijn posts bezig geweest over het "grappigheidsgehalte" van de commentatoren.
mijn welgemeende excuses ervoor en keep up the good work guys!
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|