![]() |
|
|
|||
|
|||
Sennake, Ralf nog kanshebber wereldkampioen 2001?
NO WAY! Ralf naar McLaren heb ik ook gelezen, net zoals Coulthard naar Arrows! (www.f1news.NL.) |
|
||||
|
||||
We shall see!
Ik schat op dit moment de kansen van Ralf alvast hoger in dan die van Coulthard, omdat Williams opwaarts en Mclaren neerwaarts aan het evolueren is. Ik ben geen evangelie eh! Maar dat is mijn bescheiden mening... |
|
||||
|
||||
Neerm nu allen het evangelie volgens Sennake op pagina 35 hfst 2-45.psalm 50 'Coulthard is geen kanshebber, Hosanna in den hoge'
![]()
|
||||
|
||||
ROFLOL. Ik heb da gechekt en idd het klopt
|
|
|||
|
|||
en ik kijk in mennen bol en zie die GVD Montoya nog Ralf er af rijden
|
|
||||
|
||||
...en gaat nu allen heen in vrede...
|
|
||||
|
||||
Ralf is toch echt ne koele kikker hé. Die laat zich door niemand afschrikken. Hij doet gewoon zijn ding en vind het doodnormaal dat hij dan ook nog wint.
Wat zouden ze daar in Kerpen te eten krijgen?
|
||||
|
||||
Schweinenwurst.
Sorry voor de spelling. |
|
||||
|
||||
Schweinenwurst mit Sauerkraüt und viele Kartoffeln da wirst du sehr groB von JA !
Eins, zwei, eins, zwei ![]()
|
|||
|
|||
Coulthard naar Arrows ??
wooohooo...nu gaan we het krijgen. Da's de joke van het jaar. Ivm Button, als Monotoya niet beter presteerd zou hij vervangen worden heb ik gehoord, is dat zo ? of is dit een gerucht dat de ronde doet ? Want JP werdt toch binnengehaald met veel trommelgeroffel, of was dat nen versnellingsbak die het geluid van nen koffiemolen maakte ?
|
||||
|
||||
idd, das toch nekeer zwaar lachen zene!!!
Moja, tussen de GP's ist komkommer-seizoen voor de F1-journalisten he
|
||||
|
||||
Ik denk da Tom Walkinshaw wel nie zou twijfelen
![]()
|
||||
|
||||
Nee, maar DC wel denk ik!
Ok, hij presteert dan misschien wel net onder de Schumi's, maar vlak daaronder positioneer ik hem toch, en das toch wel veeeel te goed voor Arrows eh! |
|
||||
|
||||
Topic afgesloten: Ralf heeft voor drie jaar bijgetekend en Hakkinen en Coulthard blijven waarschijnlijk waar ze zijn. (Misschien onder de indruk van de nieuwe fabriek?). Verstappen heeft trouwens ook al bijgetekend voor volgend jaar bij Arrows. Trouwens, ook bij de motoren heel wat transfers: Prost verkiest Asiatech, Arrows gaat naar Ford, ... Marques zit trouwens ook op de wip. Hij zou eventueel nog dit jaar kunnen vervangen worden door Pizzonia, Piccini, Albers of ... Saelens (fingers crossed!!!)
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|