![]() |
|
|
||||
|
||||
Na Henin heeft ook Clijsters tennisles mogen geven. 6-0 6-2. Ik verwacht hetzelfde als in Parijs. Een Belgische finaliste.
|
|
||||
|
||||
Ik hoop zelfs op een belgische finale.
of zitten ze in dezelfde reeks?
|
||||
|
||||
Da is idd mogelijk. Henin zit in het eerste deel van het tornooi en Clijsters in het 3 deel. Er zijn 4 delen. Het mogelijke struikelblok van Henin is dus al uitgeschakeld --> Hingis.
|
|
||||
|
||||
Mensen aub, voetjes op de grond. Volgens mij zijn ze in staat om kwartfinale en misschien wel halve finale te halen, maar om ze al alletwee in de finale te plaatsen, lijkt mij wat te ver gaan. Volgens mij kunnen ze de koebeesten (lees Williamszussen), Capriati en Davenport normaalgezien niet aan, tenzij ze een superdag hebben zoals Clijsters in de finale in Parijs.
|
|
||||
|
||||
In tennis is alles mogelijk. Kijk maar naar de uitschakeling van Hingis. En hoe V.Williams in Parijs er in de eerste ronde al uitging.
|
|
||||
|
||||
Euh, als er eentje is die overschat is, is het volgens mij wel Capriati. Okay, ze sleurt de Australian open binnen, maar Roland Garros vond ik serieus nipt tegen Clijsters. En ik geloof dan ook niet in Wimbledon-Capriati. Ik kan verkeerd zijn...maar I don't think so
|
||||
|
||||
Ik denk ook ni da Capriati kan winnen. Ze zal ver geraken, maar ni winnen. Venus Williams wint ook niet. Volgens mij wint Davenport. Heeft al ni meegedaan in parijs en heeft ze dus meer kunnen trainen op gras dan de anderen. Ze was wel geblesseerd, maar da was mor een week. Ge zult wel zien. Davenport wint.
|
|
||||
|
||||
Mjah ik blijf optimistisch en ik ga voor een Belgische finale.
Ik kan er nie aan doen maar die 2 spelen dus écht énorm eh. En dat komt niet alleen doordat ze tegen qualifiers spelen.
|
||||
|
||||
bwa, kvind da we ook wel eens chauvinistisch mogen zijn, en uit onze schelp van underdog mogen kruipen!!!
we hebben nu 2 speelsters in den top 10, en top 10 speelsters zijn allemaal in staat om grand slam's te winnen!!! airco
|
||||
|
||||
Henin had wel veel chance tegen Boogert. En spijtig van Malisse. Maarja, ni iedereen kan overal even succesvol zijn hé.
|
|
||||
|
||||
Ondertussen zit ze ook al in de 4de ronde. Nu nog duimen voor Clijsters. Ze zal die wel pakken in 2 sets. Zou wel grappig zijn.
|
|
||||
|
||||
Goeie wedstrijd van Henin tegen Raymond trouwens. Van een 2-5 achterstand een 7-6 set- en matchwinst maken is indrukwekkend!
Alhoewel de tegenstanders misschien zullen zeggen : jamaar hoe is het tot die 2-5 achterstand kunnen komen? Awel, da ga rapper als je denkt, en ik kan het weten, want ik volgde de wedstrijd op TV en voor ik er erg in had was die 2-5 een feit! |
|
||||
|
||||
'k heb ook zitten kijken en ze is inderdaad knap teruggekomen. Ik moet wel zeggen dat ze tegen de echte toppers beter gaat moeten spelen, want anders gaat ze er kansloos uit. Maar het is wel zo waarschijnlijk dat ge vanzelf altijd beter speelt tegen een sterke tegenstander dan tegen een zwakke.
|
|
||||
|
||||
Vandaag dus rustdag. Eigenlijk wel goe. Dan moetek gen matchen missen. F1 hé
|
|
|||
|
|||
![]()
joepie he, joepie ja
ons kim zit al in de kwartfinales maar dan wordt het andere koek met de lindsey davenport als tegenstander maar ons kim zal die amerikaans ook nog wel in het zand laten bijten het was wel spannend 7- 6 en nog eens 7-6 maar de eerste belgische is al door en nu ons justin nog
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|