![]() |
|
|
||||
|
||||
Daar mijn voornaam Niels is, is de link snel gelegd.
|
|
||||
|
||||
ook een beetje logisch denk ik gewoon omdat ik ne F1 fan ben en omdat ik Schumi nie goe genoeg vond (als nickname) hem ik maar de voornaam van de paus van de F1 genomen ( dieje andere zijne naam was ook maar niets (Carol ??? of ben ik mis ??).........
Maar dan zonder hoofdletter . (hem al is aan de admi's gevraagd om van de eerste letter een hoofdletter te maken , maar zonder resultaat ............) |
|
||||
|
||||
Was ik niet van op de hoogte en is bij deze gebeurd :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Mooi kleurke, Sway Bar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Laat ons even duidelijk stellen: mijn nickname is wel degelijk 'eindstreep' en niet 'wasproduct' ofzoiets ![]() ![]() ![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 24-07-2002 at 23:32. |
|
||||
|
||||
![]() Deze zou ik wel graag als signature willen gebruiken, maar dat staat zo dikkenekkerig, niet ? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
héhé, roflol.
Ik heb ook nog nen andere nickname: perre. Deze gebruik ik op andere forums.
|
||||
|
||||
tss ik ben blijkbaar wel iets tof
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Bernie een samenraapsel van Bert en Ernie?
Een nickname krijgt ge vin ik en geeft ge ni aan uw eigen. Voor de rest komt mijn naam van het feit dak vroeger vaak een klak opzette. En mijnen naam is Ben. Net zoals sennake kwam ik ook tot de vaststelling dat benklak@hotmail.com nog niet bestond, nu dus wel. :-) |
|
||||
|
||||
alex4x4
alex -> naam 4x4 omdat ik met een jeep rij |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Maarten laat ongelooflijk veel aan de verbeelding over niet ?
mijn computernick is meestal Polleke, van mijn tweede naam Paul, maar waarom ik deze hier niet gebruikt heb is mij een raadsel! misschien omdat de mensen mij nu met mijn echte naam aanspreken, komt in het sociale leven toch gemakkelijker over dan een nick vind ik
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Raceboy is dit je nieuwe genrally track? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|