![]() |
|
|
View Poll Results: uw beoordeling van de GP van Silverstone 2001 | |||
9 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
1 | 9.09% |
7 |
1 | 9.09% |
6 |
0 | 0% |
5 |
4 | 36.36% |
4 |
4 | 36.36% |
3 |
0 | 0% |
2 |
0 | 0% |
1 |
0 | 0% |
0 |
1 | 9.09% |
Voters: 11. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Ik denk dat de meeting van zaterdag een uitstekende gelegenheid is om de plooien tussen de diverse kampen glad te strijken maar vooral om de diverse motiveringen eens rustig uit de doeken te doen. Kan niet anders dan plezant worden en daarna op de kartingpiste allemaal in de waan dat we schumi of Hakkinen zijn of wie dan ook...
![]() |
|
||||
|
||||
Ging ik net Villeneuve buiten kieperen uit m'n managersteam (ik sta ondertussen 10de, zelfs al achter de twee klein Golsteyns), moet ik wachten tot woensdag. Soit.
Ik twijfel nog tussen een Ferrari-chassis of als piloot Coulthard of Barrichello of, waarom niet, Hakkinen. Wie weet heeft deze laatste nu een prachtige tweede seizoenshelft... Ik zal eerder een Marques-dubbelganger worden vrees ik. Liever geen de Crasheris in ieder geval (alhoewel ik altijd veel sympathie voor hem heb gehad en hem fel ondergewaardeerd vond). En Tsjolder, ge zult wel gelijk hebben. 't Zal wel een geval zijn van hoe het voor elk persoonlijk overkomt. Ik ben blind voor dit, gij voor dat en ander voor zus... en ik zie dan weer alleen tees en gij 't geen...
![]() Last edited by Mario; 16-07-2001 at 12:01. |
|
||||
|
||||
En Tsjolder, ge zult wel gelijk hebben. 't Zal wel een geval zijn van hoe het voor elk persoonlijk overkomt. Ik ben blind voor dit, gij voor dat en ander voor zus... en ik zie dan weer alleen tees en gij 't geen...
Dat is het idd: iedereen ziet het vanuit een gekleurde bril. Last edited by airco; 16-07-2001 at 14:53. |
|
||||
|
||||
hmmzzzzzzz
pak bij de tops Ferrari maar weg en zet er R.Barrichello en M.Schumacher!! want met de stabiliteit van de Ferrari zat het zwaar verkeerd!! R.B. en MS verdienen dan weer een pluim omdat ze de schade zwaar beperken!!! M.S. kan zijn 4e wereldtitel nog nauwelijks mislopen, en R.B pakt de 3e plaats bij de piloten terug!! airco
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
mja, alhoewel dak daar toch aan twijfel!!!
mor als Barrichello goe presteert (en is een overwinning cadeau krijgt van Schumi) en DC wat op de sukkel blijft is het zeker niet onmogelijk!!! airco
|
||||
|
||||
Ik heb Jacques Villeneuve met pijn in het hart uit m'n team gebonjourd en Coulthard in de plaats genomen. Nu heb ik Trulli en DC. Hopelijk herhalen ze hun stunt van in Silverstone nu niet meer te veel
![]() Ik heb er wel vertrouwen in dat DC nog mooie resultaten gaat neerzetten en me zeker wat meer punten zal opleveren dan JV. Maar al bij al is het kalf toch al verdronken vrees ik, al blijf ik na elk weekend toch wel uitkijken naar de resultaten, gewoon voor m'n plezier.
|
||||
|
||||
![]()
Idem dito voor mij Mario. Net vóór Silverstone heb ik Panis vervangen door DC, en zie, nog minder punten als tevoren.
Toch denk ik over een sterk team te beschikken Ralfke en DC in een Williams BMW. Ooit moet dat eens punten opleveren. En hebben jullie het ook al opgemerkt: vanop de achterste schoolbanken is Sennake Sr bezig aan een stille maar gestadige klim in het klassement! En dat die Schot in de eerstvolgende GP zijn dapperheid nog maar eens toont, hoewel er altijd wel een Italiaan of een Duitser in een hinderlaag zal liggen. Jan |
|
||||
|
||||
![]()
Niet alleen de senior, Jan, maar zijn juniors zijn me ook al voorbij terwijl ze een of twee gp's minder lang meedoen als ik.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|