![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou niet starten tja je hebt van die geldwolven die nieks liever doen dan geld oprapen in ieder geval hoop ik dat ze er allebij afgaan in de eerste bocht ik vind dat enorm laf dat het racen boven hun famillie gaat
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat ze de enige zijn die daar over een beslissing over nemen,sponsors enzo.
|
|||
|
|||
Moeder Schumacher overleden
De moeder van Ralf en Michael Schumacher zou vannacht zijn overleden nadat zij zaterdag in coma was opgenomen in het ziekenhuis. De beide Schumacher waren even in het ziekenhuis maar keerde terug naar Italië waar ze vanmorgen vernamen dat hun moeder was overleden. De Schumachers zullen wel starten in de GP van San Marino maar zullen niet deelnemen aan de ceremonie indien ze in de top 3 zouden eindigen.
Mijn innige en welgemeende deelneming aan de fam. Schumacher. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die twee kerels hebben vannacht hun moeder verloren, volgens jou kan hen dat geen moer schelen ? Trouwens, ze hebben vanmorgen pas vernomen dat hun moeder overleden was, toen ze reeds terug op imola waren. Wie weet vond pa Schumacher dat beide jongens beter konden meeracen ? Co-commentator Marc Goossens zei juist dat hij in zo'n geval ook zou meeracen, omdat z'n ouders het zo zouden gewild hebben. Dit heeft gewoon geen bal met 'geldwolven' te maken, maar met verplichtingen en even gedachten te kunnen verzetten.
|
||||
|
||||
Re: Moeder Schumacher overleden
Quote:
|
||||
|
||||
vond het toch op laatste heel erg emotioneel en vooral toen hij uit de wagen stapte en op het podium
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zie je pas dat hij een mens is gelijk wij er een zijn en niet de bovengenoemde geldwolf. Alleszins heb ik nu echt wel respect voor deze 2 mensen, iemand die dit kan verwezenlijken, proficiat daarvoor.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|