De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-04-2003, 12:45
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by moore
ze zijn gestart en na enkel ronde begon het dus ontzettend hard te regenen en hebben ze hun race onder saftycar moeten uitrijden
Om precies te zijn: ze hebben 6 ronden gereden

http://www.auto-sport.nu
Reply With Quote
Old 29-04-2003, 03:41
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular

ja het was ook niet meer te doen met die wolkbreuk!!! heel het circuit stond onder water en dan gaat dat niet zo goed met die slicks!! was toch een spannend moment, mischien had de wedstrijdleiding beter de wedstrijd even gestopt regenbanden laten leggen en dan door laten gaan. Want nu was de wedstrijd rap gedaan!! en konden wij de jongens van erg) niet meer naar voor rijden na een rampzalige qualificatie.

Last edited by Piet Konijn; 29-04-2003 at 03:48.
Reply With Quote
Old 29-04-2003, 12:05
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Thumbs down

[QUOTE]Originally posted by flugel
[B]tja, cupracen = close racing hé, als er dan tikken gegeven en gekregen worden vind ik dat niet meer dan normaal...

OK. Akkoord. Maar close racing is nog altijd geen full contact racing. Sommige piloten kennen blijkbaar het verschil niet meer. De Clio-races van dit jaar beginnen aardig op banger-wedstrijden te lijken zoals je die op een speedway-circuit kan zien en waarbij zowat alles toegelaten is. Het rijgedrag van bepaalde piloten in de Clio-cup laat serieus te wensen over. Vooral de gemaskerde racer (Marc Goossens dus) bakte het verleden zaterdag wel bijzonder bruin.
Reply With Quote
Old 29-04-2003, 22:35
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

[QUOTE]Originally posted by Baron
[B]
Quote:
Originally posted by flugel
tja, cupracen = close racing hé, als er dan tikken gegeven en gekregen worden vind ik dat niet meer dan normaal...

OK. Akkoord. Maar close racing is nog altijd geen full contact racing. Sommige piloten kennen blijkbaar het verschil niet meer. De Clio-races van dit jaar beginnen aardig op banger-wedstrijden te lijken zoals je die op een speedway-circuit kan zien en waarbij zowat alles toegelaten is. Het rijgedrag van bepaalde piloten in de Clio-cup laat serieus te wensen over. Vooral de gemaskerde racer (Marc Goossens dus) bakte het verleden zaterdag wel bijzonder bruin.
Dan ligt het aan de organisatie om daar duidelijk in te zijn, als men niet direkt ingrijpt krijgt men het domino effect, ik krijg een duwtje, ik geef er eentje terug... en zo gaat het maar door. De piloten moeten idd het verstand hebben, maar ik kan me wel voorstellen dat het soms serieus moeilijk moet zijn om fair te rijden als anderen dat niet doen, dus de grootste fout ligt bij de organisator, één keer actie ondernemen en 't zal direkt een stuk fairder zijn. (was verleden jaar in de yaris cup toch ook zo)
Reply With Quote
Old 29-04-2003, 22:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Zijn we weer terug bij af, keiharde straffen en die ook toepassen.........

Dat trucje werkte vroeger ook bij ons, toen we nog kinders waren. Aan het begin van het schooljaar was iemand het zakje....de rest hield zich daarna wel rustig.

Conclusie, eerste race keihard optreden en mensen er gewoonweg uitgooien......de rest houdt zich daarna wel rustig.

Maar ja, met het nivo van de huidige race-organisaties en koersdirecties hoef je daar niet op te rekenen. Die schijten al bagger als je al hard tegen ze praat.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 29-04-2003, 23:24
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Idd. Flugel en Marshall. Ik denk dat we het hierover wel eens zijn : de grootste schuld ligt bij de organisator, die veel te laks optreedt.
Reply With Quote
Old 30-04-2003, 08:06
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Het is jammer dat een organisatie zijn verantwoordelijkheid niet opneemt, er moeten zware accidenten (lees gekwetsten of doden) gebeuren eer ze gaan inzien dat ze verkeerd bezig zijn?

@ Marshall: Die Nederlandse uitdrukkingen zijn zalig
Reply With Quote
Old 30-04-2003, 10:40
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Voor zover ik het heb kunnen zien (stond in de Villeneuve en de klap was recht voor m'n neus) leek het een beetje op de crash van Gené en Leinders.

Goossens kwam over het gras aan de binnenkant, bijna via de muur en Simon had de pech dat hij net op dat moment de chicane instuurde en daar Goossens tegenkwam die weer het asfalt opdook.

Heb helaas niet kunnen zien waarom Goossens op het gras kwam.
Reply With Quote
Old 30-04-2003, 10:56
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally posted by Stranger
Voor zover ik het heb kunnen zien (stond in de Villeneuve en de klap was recht voor m'n neus) leek het een beetje op de crash van Gené en Leinders.

Goossens kwam over het gras aan de binnenkant, bijna via de muur en Simon had de pech dat hij net op dat moment de chicane instuurde en daar Goossens tegenkwam die weer het asfalt opdook.

Heb helaas niet kunnen zien waarom Goossens op het gras kwam.
Hij zal wel door Ravier in het gras geduwd zijn......of zat die in een Formula Nissan?

jan
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules