![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
BTW: Montoya 2 op 3. 500 Miles en Monaco. Op naar Le Mans zou ik zo zeggen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
euhms about Ferrari, dat "moet" toch wel aan de banden liggen.
Michelin was daarin duidelijk sneller. Een Renault die voor een Ferrari rijdt is nogal een raar zicht. ![]() Nuja "saaie" GP, dat is nu eenmaal zo in Monaco. Toch wel leuke beeldjes gezien. Vooral die pitstop tussen DC en Trulli. Een rondje later neemt Alonso de 2 plaatsen in. Wreed leuke commentaar op ITV gehoord, alleen jammer van de reclame. ohja -> Panis stond nergens mijn zijn Toyota. Next Canada ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor hetzelfde geld staat Schumi nu al weer los aan de leiding. Nu blijft het kampioenschap open. Vanuit jouw Ferrari-standpunt zal de uitslag allicht niet zo mooi zijn, maar vanuit het standpunt van de "neutrale F1-kijker" is dit een goede zaak. Dat bedoelde ik dus. |
|
||||
|
||||
dat is idd zo. Liever een kampioenschap waar een beetje spanning in zit.
Maartoch, De kloof tussen kimi, schumi tov de rest is toch al aanzienlijk hoor.
|
||||
|
||||
Tja, kampioenschappen waar 3 of meer piloten tot het einde toe strijden voor de titel zijn werkelijk extreem zeldzaam hoor...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Laat ons hopen. De kans bestaat in elk geval...
|
||||
|
||||
dan moeten kimi en schumi toch al een beetje probleempjes hebben zelle.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
nee, laat iemand anders nu maar is kampioen worden.
|
||||
|
||||
Monaco is toch altijd een race op zich hé. Of de zon nu schijnt, of het nu 35° warm is, of het nu Panis is die wint in de Ligier of het nu Schumacher is die voor de 5e maal op het hoogste schavot staat, ... voor mij is Monaco zo één van de races waar de uitslag niet echt van belang is.
Ik heb een mooie race gezien, prima wedstrijdbeelden, prima regie en een verdiend resultaat voor de rijders in de punten. Hoe sterk je ook achter je favoriete piloot staat, je voelt toch echt wel mee wanneer je de emoties ziet bij Montoya en zijn ega, niet?
|
||||
|
||||
hmmm ja, volledig mee eens. Maar de regie heeft wel een klein foutje gemaakt hé. Wat is er nu precies met pizzonia gebeurt?
|
||||
|
||||
Misschien hadden ze bij Jaguar beter wat meer naar paarden gezocht in plaats van naar "Pink Panthers".
![]() Om eerlijk te zijn lig ik niet echt wakker van Pizzonia. Voor Webber vind ik het een stuk spijtiger; die jongen stijgt dit jaar werkelijk boven de Jaguar uit. Ik ben ook steeds meer onder de indruk van de prestaties van Firman. In het begin leek hij me een "wanna-be", maar hij draait momenteel aardig mee. We zijn aan een mooi seizoen bezig!
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|