![]() |
|
|
||||
|
||||
tja andy, normaal gezien rijden die toch ook tijdens het weekend dat de fun cup in zolder rijdt, dus op de één of andere manier moet ze dat toch lukken. Al begin ik wel te twijfelen of ze vorig jaar tijdens de "vw masters" gereden hebben.
Staat de BTCS geprogrammeerd voor begin november of niet? zo ja dan zullen ze wel andere uitlaten steken of het spel dichtdraaien om minder geluid te maken zeker!
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik wil de eerste Porsche 996 GT3 R (zoals bij Pino) nog zien die onder de geluidsnorm blijft
|
||||
|
||||
Ik vind dat sound toch nog steeds een deel van het spectakel is,
Als team vergt de TC trouwens nogal wat energie om onder de 95db te blijven, bij sommige wagens gaat het wat beter dan bij andere, maar als ik in zolder een porsche voorbij zie komen mis ik de sound toch. Voor de piloten denk ik dat het leuker is om op verschillende circuits te rijden, voor de teams trouwens ook, zij die wat meer kaas gegeten hebben van afstellen kunnen hier hun voordeel uithalen. |
|
||||
|
||||
de laatste race van de BTCS in zolder is afgelast en word gereden in francorchamps. Dit is medegedeeld op de briefing van de BTCS in spa jl. met als gevolg groot gejuich en gefluit en dus heel veel blije gezichten. Men had het op de briefing over een probleem omtrend de DB. zou dat kunnen.....hihi
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|