De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 03-08-2003, 11:54
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by sledge
Zijn er nergens schetsen te vinden van hoe het zou moeten worden?
Die ben ik nog niet tegengekomen...

Maar als je bovenaan de Raiddillon staat kan je nu dus zowel Pouhon als Blanchimont en de busstop zien. Wel een knap zicht eigenlijk. Wat dan wel opvalt is dat ze enorm steil naar beneden gaan moeten rijden om op de hoogte van Blanchimont uit te komen. Spectaculair zal het wel zijn denk ik.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 03-08-2003, 13:27
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Quote:
Kubla beseft wel dat de infrastructuur in Francorchamps moet opgewaardeerd worden: hij plant bijkomende tribunes en een VIP-dorp.
Zou het hiervoor zijn dat ze overal bomen kappen? Bij de Bus Stop aan de binnenkant een perfecte plek voor een goede tribune, uitzicht op Bus Stop, start/finish en pitlane. (Daar waar nu die grote zandvlakte is)

Last edited by Stranger; 03-08-2003 at 13:31.
Reply With Quote
Old 04-08-2003, 07:59
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Ik hoop dat ze niet de maand juli gaan uitkiezen om de GP te organiseren... Iemand al iets opgevangen?

Als ze het circuit korter maken gaan we ook problemen hebben om nog een plaatske aan "den draad" te vinden... Bernie wil waarschijnlijk meer duurdere tickets kwijt vrees ik. Géén "Les Combes" meer? Géén "Bruxelles" meer? Géén"Pouhon" meer? Zucht, als ze er nu eens met hun fikken zouden afblijven

Last edited by krikke; 04-08-2003 at 08:02.
Reply With Quote
Old 04-08-2003, 13:43
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Wordt het oude circuit nog intact gehouden voor andere races zoals de belcar , btcs , 24u spa , 25u funcup...? Hoop van wel maar ge weet maar nooit . Dat ze zelfs het schoonste circuit ter wereld moeten veranderen vind ik echt spijtig .
Reply With Quote
Old 04-08-2003, 13:55
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Ik zou nog niet direct gaan panikeren ivm met de circuit Lay-out...... OK, er zijn een reeks bomen gekapt ... Maar dit kan evengoed zijn voor een vipdorp inclusief verbindingsweg etc .....

Buiten een reeks verdwenen bomen weten we nog juist niks .... Geen aankondigingen, geen uitgelekte plannen .....
Het zou me ten zeerste verbazen dat er nog niks geweten moest er inderdaad sprake zijn van werken ....

Moest bovenstaande niet kloppen ..... correct me
Old 04-08-2003, 16:56
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Even de visionair spelen:

Verkort circuit: voor de F1 en de doordeweekse verhuurdagen (4 km verhuren is pakken goedkoper dan 7 km)

Lang circuit voor de Club en Enurance wedstrijden.

Als er daadwerkelijk een korte lus komt voor de doordeweekse trainingen en incentives, dan kan dat weleens een flinke aderlating worden voor Zolder.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-08-2003, 17:16
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Marshal
Even de visionair spelen:

Verkort circuit: voor de F1 en de doordeweekse verhuurdagen (4 km verhuren is pakken goedkoper dan 7 km)

Lang circuit voor de Club en Enurance wedstrijden.

Als er daadwerkelijk een korte lus komt voor de doordeweekse trainingen en incentives, dan kan dat weleens een flinke aderlating worden voor Zolder.
Ik denk dat je de nagel ("spijker" voor Hollanders ) op de kop slaat Marshal... Verkort circuit enkel voor F1 (wegens TV-publiciteit en groter aantal rondjes dat ze voorbij elk reclamepaneel komen) en eventueel verhuur (minder marshals nodig). Ik denk niet dat je er ver van af zal zitten.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 04-08-2003, 17:34
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular

Op het einde van Kemmel toch een van de mooiste inhaalmanouevers van het laatste decennium F1 gezien,
zou jammer zijn,
Als je een paneeltje publiciteit bij nonkel Bernie hebt gekocht kan ik me inbeelden dat je dat liever alle vier kilometer in beeld ziet komen dan alle zeven
Reply With Quote
Old 04-08-2003, 18:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Nou, die 4 km is meer vanwege de commercial-breaks, die duren meestal tussen 45 en 60 seconden.

1 rondje van 4 km zit vaak in de buurt van de 1.15 minuut. Je mist dus net geen rondje. handig om in te spelen op de pitstop van de leiders van de wedstrijd. Net na het passeren van de streep over naar de commercials...........en net voor het passeren van de streep c.q. ingang pitstraat ben je weer terug.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-08-2003, 20:39
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Eventjes ter informatie, op de Catalaanse TV maakten wij een onderbreking van een twaalftal minuten mee...
Dan zijn we de volgende grandprix maar in een pub gaan zien, (ITV) en daar maakten we het mee dat ze zelfs tijdens de race overschakelden naar Mike Gascoine om even wat bij te praten. Goeie zender ITV. Kunnen we dat hier niet via de schotel binnenhalen?
Reply With Quote
Old 04-08-2003, 21:05
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by krikke
Eventjes ter informatie, op de Catalaanse TV maakten wij een onderbreking van een twaalftal minuten mee...
Dan zijn we de volgende grandprix maar in een pub gaan zien, (ITV) en daar maakten we het mee dat ze zelfs tijdens de race overschakelden naar Mike Gascoine om even wat bij te praten. Goeie zender ITV. Kunnen we dat hier niet via de schotel binnenhalen?
Ik denk dat ze er een stoorzender nu hebben opgezet want tijdens de GP trok de ontvangst op niks hier op de kabel...
Old 05-08-2003, 23:09
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator

Quote:

Bernie Ecclestone promised that the Belgian GP will be back in 2004. There will also be two new races next year, in China and Bahrain and only one race is taken out of this year's calendar, the Austrian GP. The total comes up to 18 Grands Prix, which is more than ever before !

At Hockenheim, a rumour started spreading that the Canadian GP would not return in 2004 but Bernie Ecclestone mentioned that it is too early to speculate on that. The reason why Bernie Ecclestone thinks that way is because his project includes 18 races .

To make this new extended F1 season possible, Bernie Ecclestone offered to the team a new 2-day Grand Prix weekend format : free practice and first qualifying session on Saturday and final qualifying session on Sunday morning with the race in late afternoon when television audiences are larger, confirmed by the good ratings for the races in Brazil and Canada which are transmitted around 18:00 in Europe.

Bernie Ecclestone is hoping that the team will agree to these changes in the next few days. The new weekend format should not be too much of a problem for the team to accept but having 18 races a year might not please teams such as McLaren, BAR and Sauber. Bernie Ecclestone still have a few days to convince everyone. If that doesn't work, one race will have to be taken out of the provisional calendar. The victim could be the Canadian GP or even the San Marino event.
www.f1-live.com

Als alle races maar om 18:00 uur verreden worden, betekent dat voor ons arme Belgen telkens uitgestelde relais om 22 à 23 uur of nog later. Aan de andere kant denk ik niet dat de teams zullen akkoord gaan met 18 races, dus nog even afwachten...
Reply With Quote
Old 05-08-2003, 23:18
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Dat het tijd is dat de "kleine" op pensioen gaat...
Wat gaat hij nog allemaal uit z'n mouw schudden? 5000 patatten om 2 ipv van 3 dagen F1's te zien langskomen?
Ik stel voor 3 dagen testsessies voor alle teams (donderdag, vrijdag en zaterdag) zondagmorgen 1 qualrondje, en na de middag de race. Dit alles op het circuit zoals het nu is natuurlijk. (mijn benen zijn nog ok, en ik wandel tussen de sessies graag wat af.) Verder enkel F3, Formule Nissan en F3000...
Voila, zeg nog eens dat ik een moeilijke mens ben...
Reply With Quote
Old 05-08-2003, 23:22
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular

Krikke ge zijt ne moelijke mens,
ik wil supercups zien ;-)
Reply With Quote
Old 05-08-2003, 23:27
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Sennake
Die ben ik nog niet tegengekomen...

Maar als je bovenaan de Raiddillon staat kan je nu dus zowel Pouhon als Blanchimont en de busstop zien. Wel een knap zicht eigenlijk. Wat dan wel opvalt is dat ze enorm steil naar beneden gaan moeten rijden om op de hoogte van Blanchimont uit te komen. Spectaculair zal het wel zijn denk ik.
Sounds like Laguna Seca
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules