![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar als je bovenaan de Raiddillon staat kan je nu dus zowel Pouhon als Blanchimont en de busstop zien. Wel een knap zicht eigenlijk. Wat dan wel opvalt is dat ze enorm steil naar beneden gaan moeten rijden om op de hoogte van Blanchimont uit te komen. Spectaculair zal het wel zijn denk ik. |
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by Stranger; 03-08-2003 at 13:31. |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ze niet de maand juli gaan uitkiezen om de GP te organiseren... Iemand al iets opgevangen?
Als ze het circuit korter maken gaan we ook problemen hebben om nog een plaatske aan "den draad" te vinden... Bernie wil waarschijnlijk meer duurdere tickets kwijt vrees ik. Géén "Les Combes" meer? Géén "Bruxelles" meer? Géén"Pouhon" meer? Zucht, als ze er nu eens met hun fikken zouden afblijven ![]() Last edited by krikke; 04-08-2003 at 08:02. |
|
||||
|
||||
Wordt het oude circuit nog intact gehouden voor andere races zoals de belcar , btcs , 24u spa , 25u funcup...? Hoop van wel maar ge weet maar nooit
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zou nog niet direct gaan panikeren ivm met de circuit Lay-out...... OK, er zijn een reeks bomen gekapt ... Maar dit kan evengoed zijn voor een vipdorp inclusief verbindingsweg etc .....
Buiten een reeks verdwenen bomen weten we nog juist niks .... Geen aankondigingen, geen uitgelekte plannen ..... Het zou me ten zeerste verbazen dat er nog niks geweten moest er inderdaad sprake zijn van werken .... Moest bovenstaande niet kloppen ..... correct me
|
||||
|
||||
Even de visionair spelen:
Verkort circuit: voor de F1 en de doordeweekse verhuurdagen (4 km verhuren is pakken goedkoper dan 7 km) Lang circuit voor de Club en Enurance wedstrijden. Als er daadwerkelijk een korte lus komt voor de doordeweekse trainingen en incentives, dan kan dat weleens een flinke aderlating worden voor Zolder.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Op het einde van Kemmel toch een van de mooiste inhaalmanouevers van het laatste decennium F1 gezien,
zou jammer zijn, Als je een paneeltje publiciteit bij nonkel Bernie hebt gekocht kan ik me inbeelden dat je dat liever alle vier kilometer in beeld ziet komen dan alle zeven |
|
||||
|
||||
Nou, die 4 km is meer vanwege de commercial-breaks, die duren meestal tussen 45 en 60 seconden.
1 rondje van 4 km zit vaak in de buurt van de 1.15 minuut. Je mist dus net geen rondje. handig om in te spelen op de pitstop van de leiders van de wedstrijd. Net na het passeren van de streep over naar de commercials...........en net voor het passeren van de streep c.q. ingang pitstraat ben je weer terug.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Eventjes ter informatie, op de Catalaanse TV maakten wij een onderbreking van een twaalftal minuten mee...
Dan zijn we de volgende grandprix maar in een pub gaan zien, (ITV) en daar maakten we het mee dat ze zelfs tijdens de race overschakelden naar Mike Gascoine om even wat bij te praten. Goeie zender ITV. Kunnen we dat hier niet via de schotel binnenhalen? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Als alle races maar om 18:00 uur verreden worden, betekent dat voor ons arme Belgen telkens uitgestelde relais om 22 à 23 uur of nog later. Aan de andere kant denk ik niet dat de teams zullen akkoord gaan met 18 races, dus nog even afwachten... |
|
||||
|
||||
Dat het tijd is dat de "kleine" op pensioen gaat...
Wat gaat hij nog allemaal uit z'n mouw schudden? 5000 patatten om 2 ipv van 3 dagen F1's te zien langskomen? Ik stel voor 3 dagen testsessies voor alle teams (donderdag, vrijdag en zaterdag) zondagmorgen 1 qualrondje, en na de middag de race. Dit alles op het circuit zoals het nu is natuurlijk. (mijn benen zijn nog ok, en ik wandel tussen de sessies graag wat af.) Verder enkel F3, Formule Nissan en F3000... Voila, zeg nog eens dat ik een moeilijke mens ben... ![]() |
|
||||
|
||||
Krikke ge zijt ne moelijke mens,
ik wil supercups zien ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |