![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Als ze aankomen in de posities dat ze vertrekken staat kimmi 1e, schumi 2e op 1 punt en JPM 3e op 2 punten.
Als dat niets is om naar uit te kijken...
|
||||
|
||||
Quote:
JPM : 79 + 5 (4e) = 84 Kimi : 75 + 10 (1e) = 85 Volgens mijn berekeningen zouden Schumi en JPM zelfs puntengelijk staan, op 1 punt van Kimi... |
|
||||
|
||||
Ik hoop in ieder geval op een Hongarije-achtige uitslag, want als
![]() ![]() Of nog beter wat mij betreft, een mooie Mbarbecue ergens in het infield.
|
||||
|
||||
Quote:
Nergens teamorders gezien dit seizoen, Barrichello heeft genoeg kansen gehad (en Schumacher vaak belachelijk gemaakt, zoals nu in de kwalificatie). Dus niks van ![]() ![]() Hetzelfde geldt voor Raikkonen en Montoya.
|
||||
|
||||
Wel, je hebt gelijk Finish, als hij het haalt, is het zeker verdiend en waarschijnlijk zijn mooiste titel, maar die
![]()
|
||||
|
||||
Tss, piloten slechte prestaties toewensen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Hmm, heb ik weer gehapt dan
![]() Het wordt wat mij betreft tijd dat ie met pensioen gaat, wat ik stiekem ook hoop indien hij naast deze wereldtitel grijpt. Dan kan ik eindelijk eens onbevangen naar F1 kijken. Of KR of JPM winnen, kan men namelijk niet zoveel schelen. Dat de beste van beide het moge halen.
|
||||
|
||||
yep, maar ik denk dat Schumi, als hij dit jaar de titel niet pakt, wel eens hard gaat uithalen naar de concurrentie volgend jaar om zo alsnog nummer 6 binnen te halen.
Dit natuurlijk moest hij de titel nu niet halen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|