![]() |
|
|
||||
|
||||
kdoe mijn best, Robbynio
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
dat begrijp ik dus niet! als minardi voortdurend geldproblemen heeft en dan 8 2-zitters!
Als ik het bij hen voor het zeggen had maar ene 2-zitter en die laten rondrijden met een rijder en een fan die in het tweede zitje plaatst neemt en er dan natuurlijk voor betaald. GEVOLG: kassa kassa voor Minardi. Met het geld van die 7 andren kopen ze de motor van Ferrari en kunnen ze een team in de middenmoot worden. Niet alleen geld aan motor maar ook andere belangrijke onderdelen. Minardi kan zo nog wereldkampioen worden... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
nen 2-zitter zal op termijn zeker ni zoveel kosten als nen echte f1wagen
1die heeft ni de modernste dingen nodig, want de snelheid speelt niet echt zo'n rol 2wordt ni te gevaarlijk me gereden, geen crashes 3kunnenz e geld me evrdienen door mensen me te laten rijden |
|
||||
|
||||
Mmm, hoe duur het voor ons, arme stervelingen ook is om eens te mogen meerijden, ik denk niet dat het veel zal opleveren in de balans van een totaalbudget van een F1-team hoor!
|
|
|||
|
|||
ze kunnen hem ook verkopen aan een of andere geflipte miljonair.
|
|
||||
|
||||
hmmm,
moet het niet puur op de prijs dat de klanten ervoor betalen tellen he!! stel u voor!! Minardi onderhandelt met sponsers!! De sponsor had graag nekeer met nen F1 meegereden!! Geen probleem zeggen ze dan bij Minardi!! Gelvolg: Sponsor content, en die sponsort weer 2 jaar langer!! Op marketingvlak is dat ding volgens mij geweldig!! Zou tevens ook verklaren waarom teams die moeilijker sponsor's vinden (Minardi en Arrows) zulke 2-zitters hebben!! En de team's waar de sponsor's iets makkelijker gevonden worden (Ferrari, McLaren, Williams) dit niet nodig hebben!! allé ja, is misschien mor een gedacht zene, mor maybe klopt der wel ewa van!! airco
|
||||
|
||||
Zo had ik het nog nie bekenen seh...
Je kan wel eens gelijk hebben ja! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
mclaren eeft ook nen dubbelzitter ze...
|
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid:
Die minardi twoseaters hebben niks te maken met minardi zelf! Die zijn vorig jaar gebouwd door het bedrijf van Paul Stoddard. Dat zijn dus "kopieen" van de Arrows uit 1999. Toen was Stoddard namelijk betrokken bij Arrows. McLaren is het enigste team dat ze zelf heeft gebouwd in 1998, geld zat die gasten. Was voor een of ander "mercedes-experience" gedoe. Arrows heeft eind vorig jaar dus die driezitter gebouwd (ook gebaseerd op een 1999 model). Waarom bouwt die Stoddard er acht? Geen idee, die vent is wat racen betreft echt geschift. Hij heeft in 1998 plannen gehad voor een Tyrrel F1 serie. Naar het schijnt heeft ie er een stuk of dertig staan........ Bij het sluiten van Tyrrel in 1997/1998 is het grootste gedeelte van het toenmalige personeel overgestapt naar European Aviation. Verklaart ook, hoe die gast 8 wagens kan bouwen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht even dat Ferrari ze ook had ! ![]()
|
||||
|
||||
och ja just!!
McLaren heeft er ook ene!! ff vergeten!!! ![]() airco
|
|||
|
|||
Tweezitters, driezitters, vierzitters...
We hebben er het op het forum al dikwijls over gehad : F1 is niet alleen sport maar ook zakendoen. Dit zal er ook wel mee te maken hebben. Het zal mij echter een zorg wezen. Dit zal enkel veranderen als ik ooit uitgenodigd zou worden om er in te kruipen. C U Last edited by Pascal; 09-09-2001 at 23:16. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|