![]() |
|
|
||||
|
||||
Pfff, even een drukke week gehad, dit week-end stonden we op de race-en tuningshow te wieze, ganse week bezig met opbouw en materiaal overbrengen.
|
||||
|
||||
Moest ik kunnen zet ik een foto op dit forum van jullie die mijn Yaris aan't vol kleven zijn op einde van deze show (met overschotten van AS belettering
![]() ![]() ![]() Die mannen van HRT hé! ![]() |
|
||||
|
||||
Ah, maar dat is het net, dat kunt ge niet, omdat ik er niks mee te maken heb
![]() Trouwens als ge over zo'n zaken wilt beginnen ken ik nog wel enkele corrupte zaken hoor ![]()
|
||||
|
||||
Zijn jullie vandaag op de TC en ZTC training geweest ? 't was daar niet erg druk : met de SC wagens samen hoop en al 30 wagens .
|
|
||||
|
||||
Helaas ik moest werken, ben 's avonds wel even langs geweest (vooral de wheels dan
![]()
|
||||
|
||||
Dat is spijtig om horen . Ik heb hier op de site gezien dat Cristophe Pampel van Euroracing een 120L tank te koop had staan maar op de vraag tot wanneer ze gekeurd was is er geen antwoord gekomen . Wij zijn voor de 156 V6 op zoek naar een nieuwe tankzak van 120L (huidige verloopt keuring in juni) tegen dat we de sper hebben in mei ; als je ergens profijt hebt met samen aan te kopen laat maar weten . Wij leggen in mei alle offertes naast mekaar .
|
|
||||
|
||||
Moest de auto klaar zijn en ge wilt enkel op 24-4 en 15-5 rijden in T3 willen wij wel een Nr. voor't hele seizoen kopen en bvb. die 2 races aan jullie startrecht voor een prijs minder dan de € 750 per race(dat kost't normaal per race) doorverkopen . Zo kunnen we evt. samen met het Nr. een mooie Jaarklassering halen .
Dries Heyman/BRI verkoopt ook een 120L tank trouwens met nog 4 jaar keuring . |
|
||||
|
||||
Hmm, goed idee, zie ik wel zitten; tank van dries gaat niet, is te hoog
![]()
|
||||
|
||||
Ik mail of bel evt. morgen even op 016 nr. tenzij Gsm beter is . Vanaf Zondag ben'k 'n weekje ribbedebie met de familie .
Welke motor zit er eigenlijk in jullie auto ? |
|
||||
|
||||
Origineel M50 b25 is een 2500 cc (geen vanos).
Mischien best mn gsm proberen (0479/24 86 67)
|
||||
|
||||
HOOP dat jullie met je bmw toch eens aan de start komen in de TC.
Elke auto is welkom want veel wagens stonden er niet aan de start van de eerste race |
|
||||
|
||||
![]()
Hou u vast 24 april komen we er aan
![]() Nu donderdag training voor te kijken of alles ok is, de donderdag voor de wedstrijd nog een juiste afstelling zoeken en de zondag ... Op naar een eerste plaats he ![]()
|
||||
|
||||
Leuk om dat te horen!
![]() veel succes and see ya the 24th of april
|
||||
|
||||
Quote:
|