![]() |
|
|
||||
|
||||
ik vind eigenlijk vooral die eerste shot indrukwekkend: die HUD is prachtig, let ook es op het kaartje van het circuit (is niet echt nodig, maar wel schoon gedaan), de positie van de camera is bijna perfect (iets te veel naar achter), het circuit ziet er heel goed uit (de GPS data is goed gebruikt geweest
![]() ![]() Nu hopen dat de gameplay en de AI in orde is (maar we kunnen daar waarschijnlijk wel op vertrouwen, en ik als keyboard-speler hoop echt dat ze de wagen niet op rails laten lopen als je met een keyboard speelt. En misschien ook wat verschillender textures gebruiken voor de graskant. Misschien toch nog wat verbeteringen aan te brengen: die helm kan wat beter gemodelled zijn, en over het algemeen mogen ze wat meer polylijnen gebruiken voor de wagen (en de helm). |
|
||||
|
||||
mja deze laatste shot's zijn al deftig ...
bij dat vorige shot wou ik zeggen van ... mijn F1-spel op 8-bit sega doet beter ..... nu zitten ze op het niveau van GP3, nog een beetje, en ze zijn er .. airco
|
||||
|
||||
boa al één groot nadeel, geen multiplayer
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
als ik me niet vergis .... ben op grafische termen ook geen held, is environment mapping het feit dat bv de omgeving zichtbaar is op de reflectie van iemand's helm. Ipv van een helm die de gewone kleuren heeft, worden deze kleuren beïnvloed door zonlicht, waardoor het als het ware een spiegel wordt. En in die spiegel zijn bv bomen zichtbaar rondom het circuit.
something like that in ieder geval. airco
|
||||
|
||||
yep, that is correct
![]() |
|
||||
|
||||
euhm maar met die 3D stuff heb je al ne deftige pc nodig...
Kwas eigenlijk groot teleurgesteld toen GP3 uitkwam, khad toen een deftige PC (P3 500Mhz met Geforce) en ik verschoot hoe "slecht" het beeld wel was....... en ik zie dat eigenlijk met GP4 ook wel gebeuren, zeker met die enviroment mapping etc ![]() iemand een idee van de systeem eisen? |
|
||||
|
||||
bwa ik denk dat da zal meevallen zenne. Ik draai GP3 zeer goed met mijn TNT2'ke (maar donderdag zal da nen Geforce2 zijn, yipeee (hoewel niet direct het powerbeest van het moment ben ik wel content ermee, zeker omdat ik hem nie moe betalen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Thx voor den uitleg
|
|
||||
|
||||
hardware requirements
Quote:
|
|
||||
|
||||
die minimum systeemvereisten zou ik toch mee een kilo'ke zout nemen zene. 64 Mb ram, en dan deftig kunnen spelen, yeah right.
Ooit trouwens al eens geprobeert om windows XP te draaien op nen 400 Mhz en 64 meg ram, dan zitten alle system resource al vol van uwen windows XP alleen. airco
|
||||
|
||||
tjagh, maar ze zeggen ook nie dat je het dan deftig zál kunnen spelen he.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
tja, en dan zou GP4 op nen windows XP draaien mee 64 MB ram. NOT
airco