![]() |
|
|
|||
|
|||
De auto is gespoten en heeft 3 lagen rood gekregen. niet zo maar rood, maar ferrari rood. nets een tikkeltje lichter als de normale rood. is erg goed gelukt als ik zeggen mag.
ook het chassis en de kap samen gebracht. de ruiten voorzien van een streepje zwart, wat de ruitrubbers moeten voorstellen. geen chroom omdat ik dit mooi genoeg vond en omdat het tot nu toe zo mooi was gelukt, wilde ik geen zilveren lijntje omheen verfen, dit om de kans te verminderen dat het zou mislukken. zijramen en voorraam alvast er in gezet en morgen de auto afbouwen! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Proper! Heel strak in de lak, en nauwkeurig afgewerkt voor zover ik kan zien op de foto's.
Welke lak heb je precies gebruikt? Automotive? Uit een spuitbus of airbrush? Welke primer? Kan je eens wat uitleg geven? Zoals je wel zal hebben gemerkt is in een andere thread een ware brainstorm over lakken/primers/vernissen en aanverwanten ontstaan. Kan jij je ervaring en/of methode misschien met ons delen? Wie weet heb je wel de missing link gevonden naar dewelke wij hier zo naarstig op zoek zijn? ![]() Keep up the good work!
|
|||
|
|||
ik gebruik enamels van humbroll, maar soms ook revell. ik breng het aan met een spuitje van revell. er zit geen vernis over de auto heen, wilde ik wel doen. maar ik vond het resultaat erg mooi om er nog vernis over heen te doen. verder heb ik er eigenlijk ook niet veel verstand van, doe deze hobby nog maar een klein tijdje.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Maar, dat gezegd zijnde, met enamels kan je prachtige resultaten neerzetten en dat wordt hier bewezen. Wat jammer dat je de chroomlijsten er niet opgezet hebt. Alhoewel ik je vrees voor uitschuivers ten volle kan begrijpen, wil ik wel nog meegeven dat je dit niet per definitie hoeft te verven. Het kan ook op een andere manier, nl. door gebruik te maken van Bare Metal Foil. Dit vereist wel wat kunde en ik weet niet hoe de body is voorbehandeld enz., om maar aan te geven dat ook dat niet geheel zonder risico is. Enfin, je moet zelf maar zien. Zoals gezegd, mooi werk! ![]() |
|
||||
|
||||
Strak gelakt, mooi werk afgeleverd.
Zou met de 'tuning' velgen ook vet gestaan hebben. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|