![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die vrouw is van een muurtje gevallen op de moment dat die wagen voorbij kwam, dit had evengoed kunnen gebeuren bij een gewoon voorbij rijdende wagen op eender welke moment. Het is en blijft natuurlijk een sport met snelheid, maarja.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Daar stel ik mij dus ook vragen bij. Het ging zogezegd niet om een test, maar om 'eventjes op en af rijden'. Tegen 140 km/h begin je toch al serieus door te trekken. Misschien was dat aanvankelijk niet de bedoeling.
Het blijft natuurlijk allemaal gissen. Laat ons hopen dat Larry Cols ons binnenkort kan vertellen wat er juist gebeurd is. Iedereen zou de reflex moeten aankweken, dat vanaf het moment dat men in een competitiewagen stapt, al is het maar om 500 meter op en af te rijden, zijn helm op te zetten en zijn gordels vast te klikken. Last edited by Sennake; 12-03-2008 at 17:12. |
|
||||
|
||||
Op deze URL kan je beelden vinden van RTL die op de plaats van het ongeluk een intervieuw met René Georges deden.
Het lijkt me waarschijnlijk dat een enorme windstoot (in die open vlakte) de oorzaak is van de zware sortie... Als Georges ons weet te vertellen dat ze 140 reden (data uitgelezen...?) is er niks extreem nodig van wind om op z'n smal nat weggetje van de baan de gaan... Voor Larry zelf ziet het er toch niet zo heel goed uit als je leest wat hij allemaal heeft... Fingers crossed en hopen dat het goedkomt! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
En is er in tussen al nieuws van Cols?
|
|
||||
|
||||
Idd zonde dat er nergens meer word bericht over Larry!
Ik heb me zondag in Stavelot laten vertellen dat er 2000! man was op de begrafenis van Hans Goudezeune. Op rallylovers staat het volgende te lezen: Quote:
Jack de Keijzer is voor mij een onbekende naam, maar als je z'n CV bekijkt op http://www.jackdekeijzer.com/career/...701/index.html, dan zie je dat hij al bij heel wat top teams/construteurs aan de slag geweest. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|