![]() |
|
|
||||
|
||||
zwaar incident? welk dan? toch niet die tik bij Kubica? hij ging daar wel in de fout, maar je kan het bezwaarlijk "een zwaar incident" noemen
|
||||
|
||||
Quote:
Maar om nu al te spreken van druk in het team? No Way! Ferrari draait al lang genoeg mee aan de top om druk naast zich neer te leggen hoor! |
|
||||
|
||||
Raikonnen had zeker niet op TC gerekend, TC heeft niks te maken met de remafstand die hij daar zwaar te kort ingeschat heeft
|
||||
|
||||
Quote:
En dat het snel kan gaan - in beide richtingen overigens - bewijst Honda. Afgelopen seizoen stonden ze vaker op de achterste rij dan wat anders en gaandeweg kwamen ze ook als laatste over de streep. Brawn werd binnengehaald met "hire & fire" bevoegdheid en de eerste slachtoffers zijn gevallen (chief designer oa) . Een goeie maand later staan ze vanop de laatste rij - waar ze in december en januari steevast te vinden waren - weer in het middenveld. Ferrari zal maar aan de top kunnen blijven als ze ervoor zorgen dat ze weer niet ten prooi vallen aan de Italiaanse mentaliteit. Anders gaan ze het moeilijk krijgen. ![]() |
|
||||
|
||||
Ducati toont niettemin dat het anders kan, ook met Italianen.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
als meestertacticus ging hij wel in de fout in het geval Barrichello. Dat Rubens binnekwam tijdens SC kan als reden hebben dat de benzine helemaal op was. Maar hem wijzen op het rode licht aan het einde van de pits is duidelijk een taak van Brawn. Door het rode licht hadden ze zich niet zo moeten haasten en had ook de pitstop veiliger kunnen verlopen... Maar waarschijnlijk zal het paraplu systeem wel werken bij Hinda en kan Brawn nu iemand anders hiervoor ontslaan...
|
||||
|
||||
Laat ons dan maar hopen dat het geen saaie McLaren demostratie wordt , anders zijn we misschien wel vertrokken zoals het Ferrari tijdperk anno 2000 t.e.m. 2004. Voor mij mag de titel gerust weer beslist worden aan het einde van de rit. Het maakt voor mij dan niet uit wie het zou zijn. Al hoop ik op Kimi of Felipe... Mclaren zou gedurende het seizoen ook eens moeten pech hebben hé! Ik weet het , niet sportief van mij , maar je ben fan of je bent er geen hé...
![]() Dat zou pas spannend zijn... met een stuk of 5 strijden voor de titel en kampioen worden met +/- 60punten ... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|