![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by guntha; 14-09-2008 at 23:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Jos Menten reed bij de start aan de linkerkant (voor de piloot) van 't circuit. Richting 't uitremmen is er een andere deelnemer nog eens links van hem gekomen, waar amper plaats was, en is daar op 't vuil beginnen remmen.
Deze tikt Menten aan en dan zie je op 't filmpje wat de gevolgen zijn é. Mvg |
|
||||
|
||||
Aha, dat is duidelijk. Merci!
|
|
|||
|
|||
Hier ook een super weekend gehad, mooie races, spannende kwalificatie's op zaterdag.
Was dubbel en dik het geld waard!! @thomas, een 'bekke te goei eh' ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Zowel op 't circuit als privé zit momenteel alles goed mee ![]() Ik kan me momenteel nog niet echt een gezicht kleven op jou nickname, sorry ![]() Mvg |
|
||||
|
||||
Ik heb enkel foto's van de aftermath van de crash Lambo-Mini.
|
|
||||
|
||||
OK, het filmpje van Menten wat mijn zoon heeft gemaakt!!
![]() Was gisteren een heerlijk dagje en flink wat spektakel. Ook 2 mooie Clio-races, de trucks qua racen vond ik het niet zo heel bijzonder, maar wel heeeel imposant om te zien. DMSEC: gewoon eerlijke ontspanning voor rijders en kijkers: er gebeurd steeds wel weer wat geks.... ![]() T.a.v. de toegangstickets: het loont ook de moeite es te kijken op de 2e-hands-sites. Wij hadden kaartjes voor de zondag voor € 10,00!!! Van lui die kaartjes winnen met westrijden o.i.d., maar liever op zondag naar de woonboulevard gaan.... Elektronisch betalen en de tickets krijg je dan gewoon per E-mail en zijn uit te printen. No Problem!! ![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb een foto van de spin van de Ultima, geen video. Voorts is ook de E30 nr 345 er gesponnen op de olie.
De first heb ik eigenlijk niet zien slippen op de olie. Was weer de moeite waard.
|
||||
|
||||
Quote:
Te zaterdag idem. Alleen was het toen een radiator slang die altijd maar loskwam. Die zat nu heel goed vast. Nu was het de radiator zelf die het begaf. Ik denk beetje verder aan de kanaalbocht dat daar olie lag. Als gevolg van een porsche met problemen. (wat ik kon opmaken uit tv beelden) Last edited by guntha; 15-09-2008 at 11:40. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Was inderdaad een vrij zware klapper van de Lamborghini, of althans voor de rijder... maar kon er zeer weinig aan doen.
Ook dubbel jammer voor de cooper, verkeerde plaats op het verkeerde moment zekers ![]() edited: clio->Mini Last edited by pk430; 15-09-2008 at 19:37. |
|
|||
|
|||
Voor de Mini zal je bedoelen.
|
|
|||
|
|||
inderdaad Mini was het!
Last edited by pk430; 15-09-2008 at 19:36. |
|
||||
|
||||
Aardig wat volk gezien op zondag. En als er volk is is er direct meer sfeer. Ook al omdat er meer eetstandjes enzo open zijn. Ben en Jerrys ijs het blijft een fantastische uitvinding
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|