![]() |
|
|
||||
|
||||
Seg werner ik em gehoord da gij ook naar Imola gaat kunde gij voor mij dan diéé polo van "the scuderia ni meebregen" want van Sennake hoor ik bitter weinig
laat me is snel iet weten
|
||||
|
||||
Sennake wil dat wel doen, maar het geld moet op voorhand op zijn rekening staan. Den overschot krijgt ge terug.
|
|
||||
|
||||
a oké
Ja ik dacht misschien ineens als gij da wilde doen voor da geld van dieé polo op u rekening te storten en den overschot te gebruiken voor sponsering maja dan ni é ![]() ![]() ** nu ga ik is goe maffe ![]() **
|
||||
|
||||
Dat gaat natuurlijk ook.
Ik was blijkbaar al in 't slaap gevallen dat ik dat zelf niet bedacht heb. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
komt wel in orde gasten. Of ga anders eens in Aalst kijken...ga nu ook bijna maffen (eerst nog pintje drinken).
|
||||
|
||||
schol !
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
En mijn tf nr is echt wel 0496/985541 hoor. Als dat niet marcheert is er iets mis met jouw toestel. Iedereen kan me op dat nummer altijd bereiken... |
|
||||
|
||||
t zou normaal moeten gebeurd zijn
waarschijnlijk kan je pas op maandag zien dat gebeurd is mor mijn rek is gecrediteerd . en ja van diéé GSM ; mijne teleslet deed heel raar gistere , dus daar zal welt prob gelegen emme ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.dacorsa.net/portal/article.php?sid=31 |
|
||||
|
||||
Zeer degelijke boeken, en ik weet waarover ik spreek :-)
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|