![]() |
|
|
||||
|
||||
Ja, daar ben ik van op de hoogte. Maar van die Delta Wing had ik nog niet gehoord. Wat is dan een recente foto?
|
|
||||
|
||||
![]() dit is het concept voor de 24u van Le Mans volgend jaar
|
||||
|
||||
Die ben ik ook tegengekomen. Blijf het lelijk vinden.
![]() |
|
||||
|
||||
[edit] Delete post aub, reageerde op een oude reply zonder het door te hebben...
Last edited by Bramzel; 14-09-2011 at 00:32. |
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat die "wagen" er niet komt, of alleszins toch geen Le Mans gaat rijden.
|
|
||||
|
||||
zie ik niet snel door bochten gaan, met zo een smalle voorkant
is meer iets voor snelheidsrecords te gaan doen |
|
||||
|
||||
Lijkt me meer iets uit de strips van Michel Vaillante maar dan van Leader...
|
||||
|
||||
Quote:
(in het artikel staat 2011 maar dat moet dus 2012 zijn) |
|
||||
|
||||
ALS de Deltawing al meedoet dan zal IN HET BESTE GEVAL de finish bereikt worden. Dit ding kan toch gewoon niet vooruitgaan? Projecten zoals de Porsche GT3-R Hybrid zijn geloofwaardiger en hebben ook gewoon meer toekomst. Een team van 12 man, weliswaar een goed team, zal huis het warm water heruitvinden.
Ik vraag me af waarom men het zo moeilijk maakt. Waarom koopt men geen chassis wat zich al bewezen heeft (Acura ARX01c bijvoorbeeld) en probeert men met dit als basis iets nieuws te ontwikkelen?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik begrijp de meeste reacties hier niet. Over smaken kan getwist worden, dus laten ons nu niet discussiëren of deze wagen nu wel of niet mooi is, maar een thinking-outside-the-box project als dit kan alleen maar toegejuichd worden! In auto(sport)wereld waar "vernieuwing" betekent een stille en zogezegd ecologisch-verantwoorde diesel Le Mans laten winnen (alhoewel de motor zelf toch nog altijd een viertakt is, een meer dan 100-jaar oud concept) en KERS (die men in wagens stoppen met, jawel, dezelfde oeroude motoren om ze een beetje zonder naft te kunnen laten rijden) is revolutionair denken toch wel echt welkom. Okee, er zit nog altijd een verbrandingsmotor in, maar dit nieuwe design heeft hen wel de mogelijkheid gegeven om die motor veel kleiner en krachtiger te maken om toch nog dezelfde prestaties te geven. Hoe zou men dit met een HPD chassis hebben kunnen bereiken? Hoe vernieuwend kan men zijn met eender welk bestaand chassis of een nieuw chassis die toch maar wel in dezelfde geest geontworpen is? Een staaltje van conservatief denken in deze thread. Zelfs al lukt de Delta Wing zoals hij moet volgend jaar, dan hoop ik van harte dat ze het jaar erna er toch weer bij zijn |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|