De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 07-01-2003, 21:09
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

hier niets
Reply With Quote
Old 07-01-2003, 21:10
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Ik heb net het stukje van Peter Baert gezien over Koen, en die geluiden stonden me niet aan.
Eerst de power op de voorwielen kwijtgespeeld & daarna waarschijnlijk versnellingsbak kapot .

Ik hoop dat ie nog kan geraken tot Bivouac, ik heb er nog vertrouwen in, Koen heeft nog al eens op de rand gebalanseerd van de uitschakeling maar kwam toch telkens goed terecht !
Reply With Quote
Old 07-01-2003, 21:13
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

idd ze worden achter ne camion gesleept , da staat ook al op misteryracing, maar hoe en wat , of ze het nog kunnen repareren enzo , of ze op tijd in het bivak graken en wanneer ze daar graken , allemaal vraagtekens...
Reply With Quote
Old 07-01-2003, 21:18
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Koen zij dat Pfaff hem ging slepen op vtm
Reply With Quote
Old 07-01-2003, 21:35
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by JPMontoya
Koen zij dat Pfaff hem ging slepen op vtm
Moet het niet zijn:

Koen ZEI op VTM dat Pfaff hem ging slepen?

Maar intussen dus nog geen nieuws. Ik heb alle links afgezocht, maar kan niks vinden over JMP of over Koen

Dus voor de eerste keer in 7 jaar .....gedaan???
Reply With Quote
Old 07-01-2003, 22:25
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Dat is goed mogelijk. Alles hangt in feite af van de verloren tijd. Als je je laat slepen krijg je uiteraard een fikse straftijd aangerekend, en tel daarbij nog eens de verloren tijd, dan zit je waarschijnlijk al aan uuuren. Natuurlijk kan het zijn dat de wagen toch nog gerepareerd kan worden en dan kan je trachten de rally uit te rijden, maar voor hetzelfde geld gooien Koen en Jurgen er het bijltje bij neer.
In elk geval staat er op de telenet site nog geen dagboek van Koen zodat het wel eens zou kunnen zijn dat ze het te druk hebben om te bellen, wat dan weer zou betekenen dat ze het nog niet opgegeven hebben. Maar dit is allemaal zoals ze in het Engels zeggen "surcomstantial"...

Van zodra ik nieuws heb zal ik het uiteraard zo snel mogelijk posten.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 07-01-2003, 22:29
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

ik was net ffie op Dakar.com aan het kijken zowel Wauters als Bezemer zijn nog niet binnen - maar de truck van Bezemer was wel al rond 15u op CP2 gepaseerd en dat is nu al meer dan 5u geleden ziet er dus niet goed uit
Reply With Quote
Old 07-01-2003, 23:02
Sennake's Avatar
Administrator

Op pitstop TV staat dit te lezen :

Koen Wauters verliest vandaag een pak tijd in de zesde rit van de Dakar. Wauters staat stil met pech en wacht op assistentie.

Wauters is op 30 kilometer van de finish stilgevallen met pech. Vanuit de helicopter van koersdirecteur Patrick Zaniroli zagen we Koen en zijn co Jurgen Damen machteloos naast de Toyota staan, wachtend op assistentie van vermoedelijk de Pfaff-truck.

Tien kilometer verderop zaten Vancauwenberge en Loomans ongeveer op dezelfde plaats vast. Allebei waren ze aan het spitten om de auto weer los te krijgen. Het duo heeft heel wat tijd verloren, maar is toch aan de finish geraakt.

Zo is Michel Vandenbroeck eerste prive-Belg geworden op de 35ste plaats, na een 33ste chrono in de rit.

Bij de trucks heeft Tom Colsoul als navigator van Gerard De Rooy zijn allereerste ritzege behaald in de Dakar. Vader Jan De Rooy is de nieuwe leider bij de vrachtwagens met 6'35" voorsprong op zoon Gerard.

Op de officiële site van Dakar geen enkel woord over Toyota nr 245. Hij staat ook niet bij de opgevers...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 07-01-2003, 23:18
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by JPMontoya
ik was net ffie op Dakar.com aan het kijken zowel Wauters als Bezemer zijn nog niet binnen - maar de truck van Bezemer was wel al rond 15u op CP2 gepaseerd en dat is nu al meer dan 5u geleden ziet er dus niet goed uit
mja snel is dit inderdaad niet.

Alhoewel ik me best kan voorstellen dat de kilometers verschrikkelijk traag gaan als je door de woestijn (waar men normaal al in vastrijdt) nog auto's gaat slepen

airco
Old 07-01-2003, 23:45
Sennake's Avatar
Administrator

Juist gehoord op Eurosport : Wauters nog altijd niet binnen...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 07-01-2003, 23:47
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 07-01-2003, 23:59
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Volgens mij is het dan inderdaad gedaan. Zeker als ze nog niet binnen zijn én met de wetenschap wat de schade is. en het morgen een gigantisch lange etappe is.

Kan de AD SPORT truck niets doen ?
Reply With Quote
Old 08-01-2003, 00:03
racertje's Avatar
racertje racertje is offline
De Paddock Rookie

De pfaff truck heeft de verbindingsrit er al op zitten. Als koen nu nog op de spéciale zit dan is het over en out.
Reply With Quote
Old 08-01-2003, 00:03
Werner333's Avatar
Captain Paddock

Nog even een verslag van gisteren van het team van Mattijs en Feryn:
Quote:
De eerste echte Dakar rit zal hen nog lang bijblijven.
Joris Mattijs & Pascal Feryn hadden vanmorgen het voorrecht om vrij snel van start te gaan. Dit was natuurlijk nog een beloning van de prachtprestatie van zondag. Het navigeren gaat perfect en de Toyota 80 met startnummer 313 is duidelijk geschikt voor deze wedstrijd.
Er is geen probleem bij het passeren van zandstroken en ook op de snellere stukken gaat het vlot. Natuurlijk steeds rekening gehouden met het gegeven dat de nummer 313 in de T1 klasse ingeschreven is. Een opgewaardeerde standaard wagen.
Ook al is de sfeer binnen het team optimaal toch blijft er het onvoorspelbare Afrika. Juist wanneer alles naar wens verloopt komen er die rot stenen. De scherpe stenen van vandaag hebben zich ook bij het Feryn Dakar Team laten voelen. Net als de meeste andere deelnemers kregen zij af te rekenen met enkele lekke banden.
Tweemaal moest het Feryn Dakar team langs de kant om een lekke band te vervangen. Volgens de steeds opgewekte co piloot Pascal Feryn was dit cijfer nog niet zo slecht. Er stonden op een bepaald ogenblik meer wagens naast de piste wielen te wisselen dan dat er op de piste aan het rijden waren.
Na de tweede banden wissel ging het opnieuw vlot. Tot de Toyota een steen in de radiator kreeg, Joris en Pascal moesten dan twee uur wachten op de assistentie truck van Roland Hoebeke.
Resultaat 113de in de rit van vandaag en 111ste in het algemeen klassement.

Het Feryn Dakar Team gaat de nacht in met een hele boel werk maar morgen gaan ze er gewoon opnieuw voor.
Bron: http://www.feryndakarteam.be/

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 08-01-2003, 00:14
Werner333's Avatar
Captain Paddock

Ik zie Mattijs/Feryn in de uitslag van vandaag niet staan.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules